• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tr/tk edp wasp + micromoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

horny rabbit

Stamgast
ik ben opzoek naar iets nieuws en meer modulairs.
dus als iemand geintresseerd is in een ruil van mij edp wasp en micro moog tegen jouw cwejman, laat dan maar weten.
wasp en micromoog zijn beiden in goede staat en hebben allebij een hardcase. de wasp incl. addapter en alle ic extra. mocht er ooit iets kapot gaan.

gegroet,

lucas

(wees snel want die wasp heeft dr angel nogal diep in me vel steken dus....)

kan de moderator de titel veranderen naar tr/tk edp wasp + micromoog

edp wasp nu ook te koop voor 900 euri's (incl. hardcase, copy manual, adapter en extra ic's)
foto's op aanvraag.

micromoog misschien ook te koop maar moet eerst weten of ik wat andere dingen kan aanschaffen.
liever samen in een ruil tegen een moog voyager of een jupiter6 of iets als een cwejman sk1.

stel ik verkoop hem dan zal ik er graag 800 voor willen. incl. hardcase. heeft gemodificeerde filter, is identiek aan minimoog filter en geen s-trig maar jack-input. in goede tot perfecte staat.

prijs verlaging

edp wasp: 800
micromoog 750

ook nog wat gratis spul.
een philips pm5300 ge-16
dit is een buizen geval. volgens mij mhfz ofzoiets.
ook nog een leslie rotor/moter/speaker. om een leslie in je orgel of versterker te bouwen.

nog steeds te koop.
vergeten te vermelden, de mircomoog heeft een gemodificeerde filter. waardoor ie identiek is aan die van de minimoog. ook s-trig mod naar jack.

tevens in verkoop, een msq700. moet hem nog even nakijken. m'n nieuwe huisje heeft geen 220 maar 200 voltages en dan blijkt ie het niet te doen. 'rrrrraarrrrr'

misschien kan de moderator de titel aanpassen naar ' edp wasp, micromoog, msq700'
bij voorbaat dank.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back