[electronica] Marsman - Fume

pfoei word helemaal ielig van die beat, klinkt alsof een CD speler overslaat :(

haal die beat eens weg, lijkt mij persoonlijk interessanter ;)

Ik vind dit best mooi eigenlijk............een soort elektronische future space jazz of zoiets.
Dat was dus op mijn goedkope pc speakertjes.......

maar op goede headphones klinkt het stereobeeld echt niet lekker, kicks zijn echt niet om aan te horen,
moest de track echt stoppen omdat de kicks op een nare manier irriteerden...ff wat aan doen!

Dank jullie voor de commentaren. Ja zoals ik zei is het een work in progress. Een paar uur werk erin zitten en snel alle ideetjes uitgeschetst. De kicks en veel anderen dingen moeten nog bijgeschaafd worden.

Ik heb er stiekem nog een gemaakt.
http://soundcloud.com/marsman/funkei

Laatst gewijzigd:
Lekkerrr hoorrr

Lekkerrr hoorrr

T'is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het op de laptop als erg lekkere muziek klinken. Kan zo onder een documentaire :) Het heeft een lekker ongedwongen dromerig sfeertje. Het insinueert en neigt inplaats van dat alles direct in je snuit geduwd wordt. Erg prettig. Lisa Gerrard zou er wel raad mee weten :)

1e track: nice, alleen idd de drums nog een beetje onder handen nemen imo. Ander drumstel (klank) misschien? Is op een of andere manier een beetje 'in your face' en dat vind ik niet zo heeeel mooi bij dit nummer. Voor de rest: :okdan:

2e track: had van Aphex Twin kunnen zijn; een van z'n normale en wel aan te horen tracks, bedoel ik dan. :D
Nice!

Gave stijl muziek maak je iig.

Super, doet me een beetje denken aan Murcof en hyperactieve chipmunktoestanden :).

Back