• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

YAMAHA CS 80 and NORD MODULAR

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
OMG!

[OT} Sjonge, een CS80. Dat zie je toch niet vaak. Voor het geval er mensen zijn op 't forum die er interesse in hebben, neem gerust contact met me op, er zijn namelijk een aantal dingen waar je op moet letten als je er een aanschaft :D [/OT]

Laat me raden.

Als je hem zo kan optillen istie niet goed.
Als d'r geen geluid uit komt istie ook niet goed.
Als er geen grieks eten tussen de toetsen zit istie niet van Vangelis geweest. :D

(Waarom komen er altijd massa's toffe dingen voorbij als je geen centen hebt en je toch leuke deals kunt maken?)

Origineel geplaatst door fuse
Laat me raden.

Als je hem zo kan optillen istie niet goed.
Als d'r geen geluid uit komt istie ook niet goed.
Als er geen grieks eten tussen de toetsen zit istie niet van Vangelis geweest. :D

(Waarom komen er altijd massa's toffe dingen voorbij als je geen centen hebt en je toch leuke deals kunt maken?)

WHAHAHA!:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back