Hallo allen........

CreOn

Alles naar de knoppen....
Hoi allemaal.
Enige weken heb ik me aangemeld voor dit forum, maar nog niet voorgesteld.
Mijn naam is Rini Meertens, en heb als hobby stoeien met de pc én synthesizers (ben vast niet de enige daarin).
Ik ben een zeer groot fan van Jean Michel Jarre, en probeer z'n werk wat te coveren. De sport hierbij is om het origineel zo dicht mogelijk te benaderen.
Ook probeer ik zelf wel eens wat, al trekt het meestal nergens op:(
Ik heb eigenlijk alleen maar Roland synths (ja, een Korg MS-10 ook, maar die is niet in m'n midi-setup opgenomen), maar zit er aan te denken het één of ander in te ruilen voor een synth van een ander merk. Dit om het geheel wat meer smaak te geven.
Als midi-sequencer gebruik ik Cakewalk 9.0 en de proggie's van Techno-toys (welke ik errug leuk vindt om mee te werken).
Voor de rest is de hele setup niet erg professioneel opgezet, het is tenslotte maar een hobby, en een mens heeft soms ook meer wensen dan muziek maken alleen.
Mochten jullie geinteresseerd zijn, dit is m'n homepage
CreoN Studio -S-
Verwacht er echter niet teveel van, de website is niet af (en dit zal waarschijnlijk wel nooit gebeuren ook).
Nou, bedankt voor jullie aandacht, en we spreken elkaar vast wel eens.
Groeten Rini.

Techno toys daar werk ik ook mee. een helboel vinden t el cheopo spul en onprofesioneel. Ik vin t gewoon makkelijk. :)

Welkom welkom. Niks mis met je site hoor.
Dus ook nog Jarre-fan. Ben zelf ook ooit naar 3 concerten geweest. en dat was best de moeite waard.

:)

Ik heb er 2 mee mogen maken.
Europe in Concert in Brussel, en Concert pour la Tolerance in Parijs.
Veel te weinig eigenlijk. Wordt dat ie weer eens wat in de buurt komt spelen*D

Ik ben geweet in Mont Saint Michel in 93.
Ben ook bij dat Tolerance concert geweest in 95.
En ben nog bij de Oxygene tour geweest in Ahoy in 97.

En wat het coveren van Jarre betreft:
Het is mij ooit gelukt om een "redelijke" cover te maken van Industrial Revolutions part 1,2,3 (liver versie) en dat alleen met een geleende JV-1080.
Dus het is te doen. ;)

Als je geinterresseerd ben in wat eigen coverwerk, kan ik eventueel Oxygene4 of Ron's Piece op mun site zetten (zijn de enigste waar ik op het moment een mp3 van heb). Ben ook wel eens benieuwd naar de mening van anderen.....

Hee, welkom.

Laat jarre maar eens naar Nederland komen!
...goed goed is hij al geweest (rotterdam '97).
ik bedoel dus met een zoiets als een China tour
net als Vangelis (ook in Rotterdam).
of wat hij in Egypte (stipt 2000)heeft gedaan.
en dan in Nederland...:p :p

Back