sinn7 status 24/96

Mr unkown

Nieuwkomer
hallo

Ik heb pas een status 24/96 gekocht van sinn7 maar als ik de driver wil installeren krijg ik altijd een melding dat deze mislukt is. Zou iemand mij kunnen helpen ?

Groeten Sam

Al de drivers van de site van sinn7 zelf geprobeerd?

Anders zou je ook ASIO4ALL kunnen proberen.

de instalatie is gelukt maar nu krijg ik er geen geluid uit ik heb mijn versterker op de bmaster aangesloten

Mooi dat de installatie in ieder geval gelukt is.

Hoe heb je de boel aangesloten? Misschien moet je de out's van je geluidskaart nog toewijzen? Check anders je audio-instellingen onder (windows???) eens.

tip: met meer informatie kunnen we je beter adviseren.

je hebt een a master output en een b master output. De a Master output heeft een 6.3 jack aansluiting en de b master heeft een cinch aansluiting. Omdat ik alleen maar beschik over een cinch kabel heb ik die dan ook op de b master uitgang aangesloten deze staat in verbinding met mijn verstreker maar er komt geen geluid uit. Als ik mijn koptelefoon aansluit op de koptelefoon uitgang komt er wel geluid uit.

Twee oplossingen:
1. Je audiouitgang van je pc/mac op de B-master zetten
2. je bronpinput van je versterker goedzetten?

hoe kan ik de audio uitgang van mijn pc op de B-masetr zetten in mijn configuratie scherm had ik al de status 27/96 als standaart apparaat gezet.aan mijn versterker ligt het niet

In het configuratie scherm heb je opties voor geluid of geluidenweergave. Hier kun je een input (microfoon-icoontje) en output (speaker) selecteren. Hier zou je dan meerdere opties moeten hebben. De naamgeving van windows kan anders zijn dan die van je geluidskaart. Dus eerder kanaal 3/4 dan B-master.

ik heb dus geen meerdere opties dus ik kan geen andere kanaal instellen :s

Back