Jippie! "Dj REsound feat. Jenny - Rule my world"

Dj REsound

Ingeburgerd
Vanaf vandaag overal te downloaden, ook op itunes! Maar ook op alle andere download sites.

Dj REsound feat. Jenny - Rule my world (Radio edit)
Dj REsound feat. Jenny - Rule my world (Extended mix)
Dj REsound feat. Jenny - Rule my world (Civil Engine remix)

Laat aub horen wat jullie er van vinden! Ik trek alvast een pilsje los! Even mijn 6e officiele release vieren! Helpen jullie mee om hem de lijsten in te krijgen? Krijg je een leuke trance track voor terug namelijk 8~ TNX

Hee, gefeliciteerd man! Heb je geen youtube linkje? Dat luistert wat makkelijker... hahaha

volgens mij kan je de mixen helemaal luisteren op de site van het label KLIK. Maar de kwaliteit is natuurlijk niet hoog, daarvoor zou je hem moeten downloaden (of heel lief vragen natuurlijk)...

heb je plaat ff beluisterd. de kwaliteit is in die paar jaar enorm vooruit gegaan man! klinkt goed. Vind de verb op de vocal vooral heel mooi. Wat heb je daarvoor gebruikt?

Is made2dance niet dat label van marcel theunissen?

vocal is erg goed, melody ook, maar denk eerlijk gezegd dat er meer uit het arrangement te halen was, wil wel een remix doen, als je een pack hebt

vocal is erg goed, melody ook, maar denk eerlijk gezegd dat er meer uit het arrangement te halen was, wil wel een remix doen, als je een pack hebt

Dat weet ik niet. Als het zijn stijl is, is het goed. Bovendien is het al een release, dus zal er geen remix meer van komen.

Allereerst bedankt voor jullie waardering! Leuk om te horen dat jullie de kwaliteit goed vinden. De melodie, tekst etc. is allemaal zelf gearrangeerd, dus dit soort reacties hoor ik graag! Made2Dance is trouwens niet van ene Marcel (die naam is me onbekend). De verb op de stem is volgens mij eentje uit de Waves serie (waar je per frequentiegebied de hoeveelheid reeverb kan aanwijzen), maar volgens mij heb ik er nog wat meer overheen gegooid.

Qua remixen.. dat wacht ik nog eventjes af. Op zich is de release er al, maar als het goed gaat lopen, wie weet dat we dan nog remixen kunnen gebruiken voor op verzamelaars of zo. Ik heb ook al zitten denken aan een remix wedstrijdje te maken, maar dat is allemaal nog niet concreet. Als je alles binnenskamers houdt kan ik evt. wat sturen, misschien dat je wat ideetjes kan laten horen.

@Pimpampeter: ik ben trouwens met nog een "feestelijker" project bezig. Misschien iets voor jou om daar eens jouw oor op te testen. Ik kan je wel een linkje doorsturen waar het ruwe idee op staat. Menig Dj zegt dat het idee kansrijk is, dus ik heb ook alweer een zangeresje geregeld. Laat maar horen.

Hou me aanbevolen voor de private remixpack PM me maar met download link :)

Zodra ik weer in mijn studio ben zal ik eens wat samenstellen. Kan je overweg met een looppack van FL? Want daar zit op zich alles in. Ik zal alles wel uploaden op mijn server en je de link doorgeven. Jij ook eentje Peter?

Nee geen FL, het liefst gewoon de accapella en een midi van de parts dan red ik mijzelf verder wel :)

Gaan we regelen. Ben benieuwd naar je ideeen (ik snap wel dat de sound "wat gedateerd" aandoet, dat hoor ik namelijk wel eens over de track). Normaal werk ik 50-50 met FL en cubase, dit nummer is toevallig in FL gemaakt, vandaar mijn vraag.

Wil je de vocal helemaal clean hebben, of zoals deze in de track zit incl. effecten?

Allereerst bedankt voor jullie waardering! Leuk om te horen dat jullie de kwaliteit goed vinden. De melodie, tekst etc. is allemaal zelf gearrangeerd, dus dit soort reacties hoor ik graag! Made2Dance is trouwens niet van ene Marcel (die naam is me onbekend). De verb op de stem is volgens mij eentje uit de Waves serie (waar je per frequentiegebied de hoeveelheid reeverb kan aanwijzen), maar volgens mij heb ik er nog wat meer overheen gegooid.

Qua remixen.. dat wacht ik nog eventjes af. Op zich is de release er al, maar als het goed gaat lopen, wie weet dat we dan nog remixen kunnen gebruiken voor op verzamelaars of zo. Ik heb ook al zitten denken aan een remix wedstrijdje te maken, maar dat is allemaal nog niet concreet. Als je alles binnenskamers houdt kan ik evt. wat sturen, misschien dat je wat ideetjes kan laten horen.

@Pimpampeter: ik ben trouwens met nog een "feestelijker" project bezig. Misschien iets voor jou om daar eens jouw oor op te testen. Ik kan je wel een linkje doorsturen waar het ruwe idee op staat. Menig Dj zegt dat het idee kansrijk is, dus ik heb ook alweer een zangeresje geregeld. Laat maar horen.

Hee,

Ik wil die productie wel ff voor je doorluisteren hoor, geen probleem. Je hebt mijn mail adres toch nog wel? Stuur maar een link, dan reageer ik ff.

Ondertussen al wat voor mekaar gekregen? Ik heb nog niets van je gehoord. *D

ja, komt zeer binnenkort iets moois aan.
had even de Sasha remix competitie tussendoor, flink wat masters, een verbouwing in de studio en nog 2 mix projecten. maar nu ga ik hem afmaken.

Back