Activa - Telic: Raphie Sounds RemiXXX

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ben bezig met een rmeix van deze geweldige track, dit is wat ik tot zover heb :D

http://soundcloud.com/dropboxmastering/activa-telic-raphie-sounds

Lekker hoor, zo in 't zonnetje! :)

Vind hem ook lekker!

ThnX gents, track is net geupdate, bass/kick combo is nu yummie :P en ben begonnen met arrangement en opbouw, begint op sommige stukken al redelijk te knallen

Om te beginnen valt me het hoge tempo op, past niet echt bij de track. Ik vind de beginnende arpjes flink te scherp. Eigenlijk zijn alle geluiden niet echt om naar huis te schrijven, ik heb het idee dat het allemaal kant en klare jp8000 / virus presets zijn die totaal geen fx of bewerking hebben gehad. Oei op 3:40 gaat het echt helemaal mis, wat een raar electro geluidje heb je gebruikt! Gekke dropout ook voor de climax die je ook eigenlijk geen climax mag noemen. Mix klopt niet, hats zijn niet te horen... hmm. Ik heb beter van je gehoord!

Even ter info, je bent akkoord gegaan met de voorwaarden van de remix contest:

YOUR REMIX MUST NOT BE UPLOADED IN HIGH QUALITY AS A FULL VERSION TO ANY ONLINE MEDIA, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO SOUNDCLOUD, MYSPACE, YOUTUBE AND FACEBOOK WITHOUT PRIOR CONSENT FROM SUPREME MUSIC OR ACTIVA MUSIC. FULL VERSIONS OF REMIXES IN HIGH QUALITY MUST NOT BE MADE AVAILABLE TO DOWNLOAD IN ANY FORM ON ANY SITE AT ANY TIME. FAILURE TO ADHERE TO THIS CONDITION MAY RESULT IN COPYRIGHT BREACH PROCEDURES AGAINST YOU.

Ik zag het staan, allicht even uitkijken!

Laatst gewijzigd:
ik ga voor een oldskool versie, dus lekker 140 a'la SeanTyas / Paul Miller / Simon Patterson.
sounds vind ik zelf prima,komen trouwens uit andere synths (P08, Voyager & Slim Phatty) en zijn ook gewoon lekker door mijzelf gemaakt.
Ik snap de aanduidling "electro geluidje" niet? alsof bepaalde sounds alleen in maar in bepaalde genres kunnen.

Niet zo in hokjes denken ;)

maar wel goed om even de remix voorwaarden aan te stippen i.d.d. zal hem weghalen

Back