Nieuwe track - Compromised

mindscan

The Perspective
Hallo,

deze week weer even aan het pielen geweest.
Dat heeft geresulteerd in deze track:

Het is een mix van metal, synthgedoe en chaos.
Aan het eind heb heb ik een soort wall of sound gecreëerd. Ik vond het zelf wel geinig.

Het is nog een demo versie.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groeten,

Maarten

Lekkuhhrrrr!!!
Alleen die sound rond 2:35 vind ik een beetje te dun klinken. Misschien een beetje warme saturatie erop?
Voor de rest heel aangename sound.

Oh wacht, er is nog iets dat ik wat minder mind: bij 3:28-:3:42 hoor je dat goed. Een soort ruis... komt van die distorted gitaar volgens mij. Das me iets te nadrukkelijk aanwezig. Wat te overstemmend. Zit een beetje de overall sound in de weg heb ik het idee. Bij 4:52 komt het ook weer terug. Het kan wel hoor. Alleen ik zou het subtiel net wat minder overheersend proberen te maken. Misschien een klein beetje meer mono maken (wat smaller), of gewoon volume. Ik weet het ook niet. Opties zat lijkt me.

Voor rest heel nice hoor.

Lekkuhhrrrr!!!
Alleen die sound rond 2:35 vind ik een beetje te dun klinken. Misschien een beetje warme saturatie erop?
Voor de rest heel aangename sound.

Oh wacht, er is nog iets dat ik wat minder mind: bij 3:28-:3:42 hoor je dat goed. Een soort ruis... komt van die distorted gitaar volgens mij. Das me iets te nadrukkelijk aanwezig. Wat te overstemmend. Zit een beetje de overall sound in de weg heb ik het idee. Bij 4:52 komt het ook weer terug. Het kan wel hoor. Alleen ik zou het subtiel net wat minder overheersend proberen te maken. Misschien een klein beetje meer mono maken (wat smaller), of gewoon volume. Ik weet het ook niet. Opties zat lijkt me.

Voor rest heel nice hoor.
Dank voor je antwoord. Ja klopt het is een soort noise muur. Ik heb dat gedaan met een snelle gitaar riff. Ik ga het iets meer dempen. Thnx

Back