skywalker1
Stamgast
Hallo mensen.
Ik heb wat threads over monitoren gelezen - en jeetje... wat een meningen zeg
!!
10 jaar geleden (toen ik een midisetupje had) had ik NS10's; maar ik heb nu geen zin om 400 euro uit te geven aan afgeragte & uitgerookte NS10's..zie ook Ebay.com!
Toenertijd (schiet me nu te binnen) zei men dat veel ns10 gebruikers naar Tannoy Reveal waren overgestapt.. Ook lees ik nu goeie dingen over Behringer Truth's..
Welke monitoren zullen het meest accuraat zijn (dus zoals Yamaha NS10's)?!
Belangrijk natuurlijk is dat je weet hoe je monitoren klinken - maar het is wel lekker makkelijk (zoals bij NS10's) als je weet dat als het "goed" is op jouw monitoren dat het "overal" dan ok klinkt..!!
Graag jullie visie hierop en tips voor een budget tot ongeveer 400 euro..!
Groeten, Sander.
Ik heb wat threads over monitoren gelezen - en jeetje... wat een meningen zeg
!!10 jaar geleden (toen ik een midisetupje had) had ik NS10's; maar ik heb nu geen zin om 400 euro uit te geven aan afgeragte & uitgerookte NS10's..zie ook Ebay.com!
Toenertijd (schiet me nu te binnen) zei men dat veel ns10 gebruikers naar Tannoy Reveal waren overgestapt.. Ook lees ik nu goeie dingen over Behringer Truth's..
Welke monitoren zullen het meest accuraat zijn (dus zoals Yamaha NS10's)?!
Belangrijk natuurlijk is dat je weet hoe je monitoren klinken - maar het is wel lekker makkelijk (zoals bij NS10's) als je weet dat als het "goed" is op jouw monitoren dat het "overal" dan ok klinkt..!!
Graag jullie visie hierop en tips voor een budget tot ongeveer 400 euro..!
Groeten, Sander.