B bassmaster Stamgast Lid sinds 4 januari 2005 Berichten 200 Locatie een house near Alcazar 25 mei 2011 #1 moet in onberispelijke staat verkeren,dus geen experimenteerbakkie met vage mods.
Maks Gromit the Evil Operator Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.810 Locatie Antown 25 mei 2011 #2 you've got mail
B bassmaster Stamgast Lid sinds 4 januari 2005 Berichten 200 Locatie een house near Alcazar 28 mei 2011 #3 NB ik krijg veel gemodificeerde exemplaren aangeboden. Ik zoek een cleane xoxbox.... Ook op prijzen ver boven de 500 euro word niet gereageerd. Dan kan net zo goed een nieuwe kopen MET garantie. Mvg
NB ik krijg veel gemodificeerde exemplaren aangeboden. Ik zoek een cleane xoxbox.... Ook op prijzen ver boven de 500 euro word niet gereageerd. Dan kan net zo goed een nieuwe kopen MET garantie. Mvg
B bassmaster Stamgast Lid sinds 4 januari 2005 Berichten 200 Locatie een house near Alcazar 28 mei 2011 #4 NB ik krijg veel gemodificeerde exemplaren aangeboden. Ik zoek een cleane xoxbox.... Ook op prijzen ver boven de 500 euro word niet gereageerd. Dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen MET garantie. Mvg
NB ik krijg veel gemodificeerde exemplaren aangeboden. Ik zoek een cleane xoxbox.... Ook op prijzen ver boven de 500 euro word niet gereageerd. Dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen MET garantie. Mvg