Distressor Pair

Status
Please reply by conversation.

Nyquist

Lurker
Ik ben op zoek naar een stelletje: Empirical Labs Distressors - EL8X. -- Mijn prijs 1800,00 €

Ook zoek ik een Tr-808 met Midi-mod op het dyn-sync kanaal.

LOL 2 voor de prijs van 1, dat willen we allemaal wel, succes met de zoektocht! :okdan:

meestal is het de oude niet EL8X uitvoering zonder britmod en stereolink al voor 1.300 a 1.400 euro PER STUK, als je met wilt hebben en in matched pair, reken dan maar op minimaal 2500 euro

Graag gedaan, anders zit je ook zo maar te blijven wachten op reacties die niet komen.....

Nou ik heb pas een set van die distressors (zonder Brit-mode) op ebay.de zien gaan voor nog net geen 1900euro. Dus zo wereld vreemd is het niet wat Kain zegt. Geduld, goed zoeken en het moet lukken onder de 2000euro

moet zeker kunnen, ik heb de mijne destijds voor 1000 euro gekocht (en verkocht). een setje importeren vanuit de usa is ook wel de moeite waard, zo zwaar zijn ze niet.

Ik heb geen haast, ik wacht geduldig af. Ik heb ze al eens in huis gehad, en ze zijn voor die prijs de deur uit gegaan. Niet iedereen houdt de prijzen hoog... Onder de 2000,00 € inderdaad, het komt wel.

2958 - 21% = 2337 - Tweedehands = ?

Peace.

ik wil deze thread niet vervuilen maar in hoe verre kun je twee lossen matchen? ik wil graag nog een tweede erbij kopen.

alsof een winkel meerdere distressors op voorraad heeft :D
alsof wanneer hij ze op voorraad heeft allemaal gaat uitpakken om output voltage te matchen met je eigen distressor
Alsof je de keuze hebt uit serienummers

keep on dreaming!!!

Je koopt een matched pair af fabriek: 2 units in 1 doos, doe je dat niet, dan valt er helemaal niks te matchen
je kan er natuurlijk gewoon een 2e bijkopen en erachter komen dat er sowieso geen verschil in zit.

B.u.m.p..

Ik ben nog altijd op zoek naar een stelletje: Empirical Labs Distressors - EL8X. -- Mijn prijs is 2000,00 €

Ook ben ik op zoek naar een Musicaid Alalog Clap Trap.

Pm me.

Up!

'K zal maar ook eens een prijs op mijn wens naar een midi-gemodde 808 in goede staat plakken zeker: 2000 if Mint.

Eens kijken of dit ook voor controverse zorgt.

PM me

Status
Please reply by conversation.
Back