vanochtend heb ik mn track afgemaakt en gemastered en ik wil hem eigelijk even met jullie delen om te kijken wat jullie der van vinden. De vocals zijn van Nikkita.
Ook al is dit zeker niet mijn afdeling, maar het doen & laten is best netjes allemaal!
Begingalm klinkt mij nog te badkamergalm achtig.. verdwijnt snel als de kick erin komt. Ik zou ook de mainkick harder krijgen. Het gaf mij net niet het über losgaan dreun gevoel! En dat moet wel toch met Hardstyle? Op t eind vind ik t hier en daar nog leegjes & met toch wel coole trixx..
Nou dit is zeker mooi om te horen, ik zal je kritiek even gaan uitproberen! (:
Naar een groter label sturen ben ik niet van plan, ik ben pas 14 en ik denk dat daardoor sowieso niet bij een label kan komen en daarom is het slimmer als ik eerst probeer meer ervaring op te doen.
14 en je mastered al? en dan ook nog niet eens erg slecht of zo.... ga zo door, ( wat mij betreft hoop ik dat je een wat bredere muzieksmaak gaat ontwikkelen ( als je die al niet hebt ), want ik trek hardstyle voor geen meter, maar ik zou zeker niet stoppen als ik je was... Voor iemand van 14 is dit erg goed.
(ook 14 en voor het geval je zijn naam niet kent kijk even naar de laatste uitzending van DWDD)
Maar zoals Man-T al opmerkt: ga niet alleen maar zitten kutten met hardstyle. Je hebt duidelijk een zeker basistalent en dat moet je gaan ontwikkelen. Hardstyle is erg beperkt en die beperkingen moet je je zelf niet opleggen. Succes verder.
haha zo slim als die Eric ben ik net niet hahaha. Maar ik probeer ook best vaak andere stijlen, maar het probleem is dat ik dan vaak als ik een halve track heb stop. Maar misschien moet ik ook maar eens een andere track afmaken. Dat zal ik dan maar eens doen. (:
Een melodie op de achtergrond, of hihats of iets anders wat invult. De melodie en kick+snare die er nu in zitten klinken bij elkaar toch nog wat te kaal
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.