Tasty [Melodic House]

bsimson

Melodic noise
Hallo,

Hierbij wil ik mijn laatste track met jullie delen.
Als jullie tips/suggesties hebben dan sta ik daar uiteraard voor open, leuk zelfs!

Ik werk volledig ITB. Zit wel steeds vaker te kijken naar een analoge monosynth om sound design ook te leren met echte knoppen.

Gebruikte tools en geluidsbronnen

Cubase
Uhe-Diva
Kickninja
Vital
Korg M1
Kontakt (Noire en Session Strings)
Drum samples en vocal snippers (splice en eigen archief)

FX en Mix
Soundtoys echo boy JR, Decapitator, panman, crystallizer en filterfreak en Microshift. Valhalla vintage verb. WF Trackspacer en cubase stock Equalizer, Cableguys Kickstart.
Tot slot Ozone Maximizer.

Laatst gewijzigd:
Ja erg lekker, goede mix ook maar vooral goede opbouw variatie.
Ook niets op aan te merken

Dank voor jullie reacties, een bevestiging is ook fijn. Na weken sleutelen ben ik door behoorlijk wat 'ik vind het goed en een dag later ik vind het slecht fases' heengegaan. Wat mij tijdens deze track geholpen heeft is om het een paar keer een langere tijd te laten rusten. Tussendoor nieuwe opzetjes gemaakt, niet met als doel om een nieuwe track te maken, maar vooral om wel een beetje bezig te blijven en nieuwe dingen te proberen. Bij terugkomst lijk ik wat objectiever te kunnen luisten. Voorheen gunde ik mezelf eigenlijk niks anders zolang het vorige niet af was. Dat heeft voordelen, maar dit is mij ook goed bevallen.

Back