Ik sluit me op in de studio, en neem mee ...

jupiter

beatsbleepsleadsnoises
Zo ... na 2 weken kopen, ophalen, etc ... nu ik terug tijd heb omdat studieproject afgelopen is, ga ik me opsluiten in mijn kelder die ingericht is als underground studio. Ik heb voorbije weken trouwens echt wel veel synthfreaks ontmoet van Frankrijk tot Nederland ... Een paar dingen zijn nog onderweg ... maar mijn lijstje is afgerond en ik kan beginnen aan mijn LoFi Sonic Underground Bass Experiments ... jaja, geen analoge vintage of VST's ... gewoon heel digitaal, cheapo, ghetto sound! Dit mss wel heel foute setup, volgens menig synthlover ... :duivels:

Ik sluit me op (en zal de komende maanden niet meer boven komen) en neem mee:
JX8P, MC303, MT32
DW8000, ES1, EMX, Monotron, DS10, MicroX
DX27, FB01, AN200, Rm1x
Waldorf Blofeld, xoxbox xoxio, Kawai K1m

Ik laat mss wel wat van me horen ;)

:doei:

Ik laat mss wel wat van me horen ;)

:doei:

Tip: Vergeet niet het brood, bier en koffie.... anders horen we inderdaad weinig meer van je.

Jongens, hou maar op met reageren, want hij vergeet z'n computer en kan dit dus helemaal niet lezen.

Of een morse-apparaat..

:D lijkt me wel lastig om iedere keer dat http : // www . synthforum . nl /forums/ te moeten 'typen' voordat ie naar een bericht kan...

dus..

de Zweedse tweelingzusjes Lotta en Dagmar helpen me hiermee ... soms brengen ze koffie, af en toe zeggen ze me dat er een berichtje is op SF, en soms als ik echt vast zit met een track ... :D

:P heb je een foto van.... eh... de... uhm... "studio" ?!?

:D

:P ... dit is een deeltje van mijn setup

Attachments

• Elin Nordegren's Twin Sister 1.jpg
    Elin Nordegren's Twin Sister 1.jpg
    23,8 KB · Bekeken: 81
Back