leeft italo nog onder forumleden ?

Hmmz best vaag, je blijkt de enige te zijn met dit probleem...Misschien nog es proberen?

Wat je zegt... , , ...
... ik krijg zure oprispingen van die goedkope duitse jamba-ringtone-house... :r

Snel even wat fijne Italo opzoeken!
en bijvoorbeeld!
Uit Utrecht, lees ik hier... Utrego?

Android-Skydancer-STH12305_front.jpg

Android-Aliens-STH12309_front.jpg

Laatst gewijzigd:
Ik weet niet of het nou italo is of gewoon kosmiese baleariese disko, maar ik vind dit wel erg lekkere (nieuwe) tracks, met name White Russian:

Rare Wiri MySpace

Een echte klasieker inderdaad. Altijd weer heerlijk om te horen.

King Ra zegt italo is :kroon:

En de echte King Ra rectificeert

ITALO ZUIGT

laat het even duidelijk zijn wat ik van ITALO vind.

Wat je zegt... 1, 2, 3...
... ik krijg zure oprispingen van die goedkope duitse jamba-ringtone-house... :r

Snel even wat fijne Italo opzoeken!
Deze en deze bijvoorbeeld!
Dat is inderdaad fijne Italo. Het is het soort muziekstijl waar ik vooral als jongere fan van ben... Wat vinden jullie trouwens van ?

Klinkt raar van de DenDer man maar ik kan Italo zekerz waarderen....dit komt vnl. door me pa, die een Yugo is, en zijn halve leven in Pula heeft gewoond in Istrië...daar zijn veel Italiaanse invloeden dus ook de muziek was daar erg populair....
Ik heb hier ook nog wel wat van die shizzle op plaat en cassette......
Ik hou van die basslines......ik moet wel bekennen dat ik me er verder niet inn verdiept heb ofzo maar Gazebo kon ik erg waarderen, FunFun ook erg lachen.....maar ja ik ben ook een muziekjunk.:dj:

Wat vinden jullie trouwens van Fun Fun - Happy Station?

Grappig dat ik nooit de link heb gelegd tussen dit nummer en Italo. Het was namelijk een nummer dat vaak op Electric Boogie/Breakdance compilaties stond. Ik denk dat ik als klein ventje hier nog wel wat backspins op gemaakt heb. :D

Dit is trouwens nog zo'n jeugdherinnering:

Toen ik dit nummer voor de eerste keer op TV langs zag komen, ben ik naar de lokale platenzaak geracet en heb ik het singletje gekocht. Helaas had ik niet het geld voor de 12". Maar met m'n platenspeler en m'n cassettedeck maakte ik m'n eigen "extended version" wel. :P

Grappig dat ik nooit de link heb gelegd tussen dit nummer en Italo. Het was namelijk een nummer dat vaak op Electric Boogie/Breakdance compilaties stond. Ik denk dat ik als klein ventje hier nog wel wat backspins op gemaakt heb. :D
is echt wel italo van de hoogste plank, geproduceerd door mevrouw Spagna.

dat er van allerlei muziek stijlen door elkaar op verzamel CD's uitkwamen is van alle tijden
dat gebeurde eind jaren 80 ook al met Turn Up The Bass... :D
waarvan op TUTB de hiphouse nog het leukst was en de newbeat het meest kleut'n...

Laatst gewijzigd:
Kent iemand toevallig een Italoplaat met daarin de tekst If - If I had money.... Het klinkt alsof Whigfield het heeft ingezongen, (wat op zich niet zo vreemd is, want ze heeft behoorlijk wat italoplaatjes ingezongen!). Iemand een idee?

Whigfield is geen italo maar gewoon eurodance...
waarschijnlijk denkt men (de gemiddelde 20er) dat omdat ze o.a. ook op die hele bekende EVA dubbelaar was te vinden halverwege jaren 90... nummers eerder dan 1988 kan je bestempelen als italo.
Whigfield's eerste single kwam 6 jaar later pas toen italo al totaal van de kaart was verdwenen...

Laatst gewijzigd:
Back