Hanz
Anonieme Analogist
En Giorgio Moroder dan, is dat óók Italo? Of toch net wat anders... (wel cool in ieder geval).
En hij ziet er fout uit. Dus da's dan wel weer goed.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door 6 trak
![]()
Doctor's Cat
![]()
Gazebo
![]()
Koto
![]()
Laserdance
![]()
Radiorama
![]()
Scotch
![]()
Silver Pozzoli
![]()
Taffy
![]()
Fun Fun
and last but not least:
Video
ook een waanzinnige klassieker nutuulk:
* met dank aan flat-'bed scanner'-ron

si signore... en natuurlijk ook die foute jongens van Man Without Hats met 'De Veiligheidsdans'Origineel geplaatst door Chinetti
En dat is dus uit Canada, evenals Gino Soccio overigens. Niet dat 't wat uitmaakt verder![]()

Koto en Laserdance zitten eigenlijk een beetje op het randje... ik vind het persoonlijk ook meer spacesynth theme dan pure italo dance... je mot er van houden (ik vind ook niet alles goed van die 2 trouwens)...Origineel geplaatst door Chinetti
Veel italo trok ik toen en nu niet, zoals Koto en Laserdance (en die laatste kwam uit nederland... hollando?), maar ik ben zeker niet vies van een italo plaatje zo nu en dan![]()
![]()
Doctor's Cat

of (latere) remixen van italo platen in een housy jasje vind ik ook ranzig en dus niet mooi... klinkt te gelikt en kaal meestal...
idd, bij trance is bijna alles gestripped qua structuur en alleen de accenten zijn overgebleven...Origineel geplaatst door Arv
Inderdaad. Wat de Italo zo anders maakt is dat het een echte song structuur had met alles erop en eraan. De house (trance?) mixen zijn slappe aftreksels zonder song structuur, en slechts domme kopieen van de hoofd melodie..
de musicians Kameel... je kunt het omgekeerde ook afvragen bij het bekijken van den foto van Fun Fun bijv...Origineel geplaatst door Camiel Toe
Die zien er wel erg mannelijk uit voor zangeressen!![]()

"your body, my body, everybody move your body... pwoot pwoot let's all chant"Origineel geplaatst door Chinetti
Gino Soccio overigens.

"your body, my body, everybody move your body... pwoot pwoot let's all chant"
maar of dat ook pure italo is...!?
MartinelliOrigineel geplaatst door Camiel Toe
Ennuh, Doctor's Cat, zitten daar Turrati en Chieregato achter?
"your body, my body, everybody move your body... pwoot pwoot let's all chant"
maar of dat ook pure italo is...!?

Cool huh?scandinavio?Origineel geplaatst door Bass
Lili & Susie : Candy Love![]()
Origineel geplaatst door Arv
Kunnen we nu met recht zeggen dat SF leden met een geboorte jaar van boven de ~80 echt geen flauw idee hebben waar we het over hebben?? Heck, ik denk dat ze niet eens deze thread bekijken!!![]()
Cool huh?