Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
![]()
klopt en ik ben die ober die die cocktail brengtOrigineel geplaatst door Catalunya
Zie ik daar Hanz nou aan de rand van het zwembad staan?

Origineel geplaatst door Hanz
...ik ben die vent die in het begin kansloos door het beeld zwemt!
(en zich dan realiseert... wat doe ik hier? :confused: )
Dames en Heren!
Hier hebben we dan eindelijk een scherpe foto van die o-zo-obscure 6-Trak!

nee klopt... oh jonge ik moest me toch nodig naar het toilet toen...Origineel geplaatst door Catalunya
Hey SIX? Je ziet er daar best wel afgekickt uit!![]()

Origineel geplaatst door 6 trak
nee klopt... oh jonge ik moest me toch nodig naar het toilet toen...
maar wat hadden we een lol toen he?![]()
Origineel geplaatst door Catalunya
Normaal luisterde ik in die tijd naar "Het zwarte gat van radio Veronica", maar ditmaal keek ik ernaar.

nee das haar achternaamOrigineel geplaatst door Gilles la Crêpe
Is haar echte naam Veronica dan?![]()

voor mij is de sound van Fun Fun wel 1 van meest herkenbare geweest, waarvan ik persoonlijk zeg "da's italo"...Origineel geplaatst door Chinetti
Ik heb de vrijheid genomen om wat mp3's te uploaden van dingen die zich geregeld in mijn platentas begeven. Geen Fun Fun of Tarzan Boy, maar dingen die mij ter gedachte komen als we het over Italo hebben.
Veel plezier ermee![]()

Echt, als je vier Bobby O nummers kent, ken je ze eigenlijk allemaal... Heb ik altijd wel grappig gevonden. De grootste Bobby O steelt van zichzelf truuk is nog wel 'Passion' van the Flirts en 'Fassion' van the New York Models, en in 'Spies' van Ronnie Griffith en Native Love 'Step By Step' (later nog gesampled door Felix the Housecat en Miss Kitten meen ik, zit nu in zo'n reclame met een tenisballetje in New York).Origineel geplaatst door kareltje
Het grappige van Blue monday was dat het niet op single is verschenen maar alleen op 12" en toch de toop 40 heeft gehaald

Origineel geplaatst door sander
Hee das een floppy
Er zijn nog stees mensen die een diskette oook een floppy noemen![]()
Origineel geplaatst door Chinetti
De hoes van Blue Monday had Factory (het label) de nek kunnen omdraaien als de plaat niet zo een hit was. De hoes was namelijk zo duur, dat ze minder dan een cent winst maakte op ieder verkochte kopie. Gelukkig voor Factory was de plaat een enorme hit (het was en is zelfs de best verkochte 12" ooit) dat het drukken van de hoes steeds goedkoper werd.
![]()
samen met Shoot Your Shot DE Divine klappers! ...hoewel, Shake It Up klinkt ook nog wel aardig...Origineel geplaatst door Chinetti
Native Love 'Step By Step'