When Logic Fails remixes

nakken7

Ouwe rot
Na het stilletjes overlijden van myspace (R.I.P.) ben ik wat oude remixen aan het afstoffen en op soundcloud aan het plaatsen. Ik ben positief verrast en wil jullie het resultaat niet onthouden, daarom dit draadje.

Vandaag de eerste; een remix die we hebben gemaakt in opdracht van de canadese band Superbeings (www.superbeings.ca). Ze wilden een dansvloerkletser....

Met basgitaar, MS-10 en nog wat andere spullen. Vocalen en piano komen uit het origineel.

Nummer twee: remix voor iers nederlandse singer songwriter John Carrie (John Carrie and Moor Green):

Hier is gevraagd om een meer luisterbare track, niet per sé een dansvloerknaller. Daarom maatsoort 6/8 gelaten.

Uit het origineel alleen de vocalen gebruikt. Verder ms-10, ms-20, 303, vocoder en acoustische gitaar en basgitaar toegevoegd.

Goed bezig !

Thanks. Zijn allemaal niet nieuw, eerste is uit 2009, tweede uit 2010 en de derde uit januari van dit jaar.

Bij de laatste nog vergeten te vermelden, wel zo netjes: Eigen werk van David James Stewart vind je op: http://www.davidjamesstewart.com/

Er liggen hier ook nog wel oudere remixen, maar ik ga eerst maar eens kijken of die wel om aan te horen zijn. ;)

Back