Acapella Rappers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oke dan Niel, meer meer.
Jay-Z zn neus zou je zo een stekker inproppen.

Er is ook niet echt een lijstje van alle gangster rappers op wikipedia.org
Sommigge rappers / rapperinnen kent google helemaal niet eens.
Internet is niet oldschool genoeg.

En wat betrefd oud success heb je gelijk Niel, ik heb een halfgare track gemaakt met de sample : ok partypeople its partykicking time.
Niet elke track word eventof, en de maatstaaf is tog altijd de beste track.
Zodoende heb ik ook veel sampeltjes nodig.

Laatst gewijzigd:
Je kan ook gewoon even de illustere geschiedenis van de hip hop even gaan napluizen natuurlijk.... wordt je meteen een beetje slimmer qua de geschiedenis :) (Nederlands inmiddels aan het vastroesten is)

Internet is niet oldschool genoeg
sommige gebruikers er van zijn dat ook niet :D maar in hoeverre moet het internet van de oude school zijn dan? alsof er geen info te vinden is van voor de jaren 90 (toen het internet publiekelijk nog niet bestond)?! :?

oldskool speak: "zoekt en gij zult vinden"... newskool speak: "zeikt en gij zult vinden"...
instant gratification yo, ya wannit all and ya wannit now... peace MTFR!

sommige gebruikers er van zijn dat ook niet :D maar in hoeverre moet het internet van de oude school zijn dan? alsof er geen info te vinden is van voor de jaren 90 (toen het internet publiekelijk nog niet bestond)?! :?

oldskool speak: "zoekt en gij zult vinden"... newskool speak: "zeikt en gij zult vinden"...
instant gratification yo, ya wannit all and ya wannit now... peace MTFR!

Dat gaat ook heel moeilijk worden om oa Grand Master Flash en Melle Mel op te zoeken dan ;) Het ergste vrezen doet :D ;)

:mexico:

Best jammer dat je met een hulpraag komt en je dan als een ontzettende eikel profileert. Enige wat je er mee bereikt is dat bij je volgende vraag niemand je antwoord geeft.

Mijn enigste vraag is wat deze mensen willen berijken met hun opmerkingen.
Post count ?
Het levert mij niet op wat ik vroeg wel ?
Anders gaan we nog even luisteren wat Ice-T van deze mensen vind.

gezelligheid hier :)
ik heb een hele berg van die ouwe samples.
heel raar, maar op de 1 of andere manier voel ik me niet geroepen om ts te helpen..

Kijk, zelf sample ik de platenbak van je vader, je opa en je overgrootvader leeg maar ik heb tenminste nog respect voor de muziek die daarop staat, iedere plaat wordt gedraait en gewaardeert, als ik muziek KUT of naar vind dan sample ik het ook niet. Dat is waar het bij mij steekt, de respectloze manier waarop gesproken word over muziek waar TS schijnbaar toch niet zonder kan.

Totaal nutteloos dit forum, met al die butjes.
Hoevaak moet ik nog zeggen :
Niets nuttigs toe te voegen ? Zeg dan niets.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back