'k heb hier een riemiksje gemaakt vaan een nummer van een vrij bekende muzikant die vroeger toch wel lekker nummers maakte... de naam van de track geeft al veel weg... Wie kan raden welk nummer en van wie het is ?
wel grappig. Maar die melodie verandert helemaal niet gedurende het nummer, het kan je bedoeling zijn maar ik vind het wat vervelen na een tijdje..
ook die crash die op elk begin van een 2e maat staat is wat teveel van het goede!
Leuk nummer! Die cymbal. ja...ik zou het ook niet zo vaak doen, maar het kan op zich wel. Je hebt hem op een dusdanig laag volume staan dat het niet hinderlijk wordt, vind ik.
...eens raden...Een zeer vrije remix van "Marvin Gaye - Heard It Through The Grape Vine" :confused: ?
haha, geen prijs te winnen behalve de tittel ' sympathieke popkenner van het jaar dan '.
'k zal een hint geven... die kerel heeft de laatste tijd zij imago wat naar de kl* geholpen door samen te werken met Madonna... (geen kwaad woord over madonna hoor)
ALs julie het nu nog niet weten dan neem ik aan dat julie de song gewoon niet kennen.
Zou me verbazen in feite.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.