Jagermeister stelt zich ook even voor.

jagermeister

Ingeburgerd
Hallo allemaal,

Ik ben dus Jagermeister (24 bijna 25) en kom uit de buurt van Rotterdam. Na ooit eens op een blauwe maandag met Fasttracker 2 gerommeld te hebben en na een aantal jaar met draaitafeltjes in de weer te zijn geweest heb ik nu de overstap gemaakt naar Reason. Ik gebruik dus (nog) geen hardware, behalve een Midiman Oxygen 8 keyboardje (als je dat onder hardware mag rekenen). Verder ben ik dus gewoon een absolute newbie op het gebied van producing. Ook nog nooit een instrument bespeeld, dus noten lezen en akkoorden spelen.....allemaal abacadabra voor mij. Ik hoop in iedergeval in de loop der tijd meer kennis te vergaren.

C U in het forum. :)

jagermeister.gif

Cheers!!

allo

allo

willkomen
her jager meister
:W

Origineel geplaatst door Robin
Ha een Tweaker... ;)

Welkom

(Daar heet ik btw. Redje)
Rofl....jij zit mij te bespioneren he!? haha
Eerst Reasonstation en nu hier.

Reasonstation is trouwens wel leuk maar het gaat daar vaak nergens over en toen stuitte ik op dit forum.

Origineel geplaatst door jagermeister
Rofl....jij zit mij te bespioneren he!? haha
Eerst Reasonstation en nu hier.

Reasonstation is trouwens wel leuk maar het gaat daar vaak nergens over en toen stuitte ik op dit forum.
Is was hier al lid, ik zag jouw naam voorbij komen dus dat kan niet missen ;)

welkom,zou zeggen start toch met een thorieboekje te kopen over akkoorden,toonladders,boeken met cd genoeg te verkrijgen.want al wat klink is eigenlijk te vervatten in een toonladder(s).dus eigenlijk is het gekkenwerk niet een beetje theorie te kennen,want een urenlange zoektocht naar een mooie combinatie van noten,kun je reduceren als je wat akkoord-en toonladders kent.
Tenzij je natuurlijk naar de instant rythm-groove stations kiest waar je maar een knopje moet indrukken voor een direct -hit te scoren,die niet van jouw is en waar je er dertien in een dozijn van hetzelde hoort.En dit soort van mensen geven het na een tijdje de brui aan,want meestal willen en denken ze beroemd te worden,en dit is aan zeer,zeer weinigen gegeven,maak muziek voor jezelf!
Wees origineel

Origineel geplaatst door sinew1958
welkom,zou zeggen start toch met een thorieboekje te kopen over akkoorden,toonladders,boeken met cd genoeg te verkrijgen.want al wat klink is eigenlijk te vervatten in een toonladder(s).dus eigenlijk is het gekkenwerk niet een beetje theorie te kennen,want een urenlange zoektocht naar een mooie combinatie van noten,kun je reduceren als je wat akkoord-en toonladders kent.
Tenzij je natuurlijk naar de instant rythm-groove stations kiest waar je maar een knopje moet indrukken voor een direct -hit te scoren,die niet van jouw is en waar je er dertien in een dozijn van hetzelde hoort.En dit soort van mensen geven het na een tijdje de brui aan,want meestal willen en denken ze beroemd te worden,en dit is aan zeer,zeer weinigen gegeven,maak muziek voor jezelf!
Wees origineel
Ja ik probeer zoveel mogelijk te leren, maar helaas heb ik naast mijn hobbies ook nog een studie voor mijn werk welke momenteel op een zeer laag pitje staat. Ik heb al wat lesjes op www.pianonanny.com gedaan, maar een boekje over akkoorden lijkt mij idd niet verkeerd. Heb wel een link naar chords and maps, maar wat ik daar mee moet? Kijk maar even: http://members.aol.com/chordmaps/chartmaps.htm
In eerste instantie zag dit eruit als handig, maar ik snap er de ballen van.

Back