• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
een maat van wil z'n 909 verkopen, dus ik dacht kijk wel even of hier op het forum er 1 wilt hebben.wat denk ik toch weer veel aan jullie ;)

hij wil er 1150euro voor hebben. wat ik een mooie prijs vindt. ER IS GEEN RUIL DEAL MOGENLIJK!!!
als iemand intresse heeft mag hij me een pbtje sturen en dan breng ik je met die man ik contact.

einde deze week gaat hij ook op marktplaats voor 1250 euro.

Zeker een interessante prijs.

Weet hij het serienummer toevallig ook?
Denk dat dit voor de koper interessant zal zijn. :)

Origineel geplaatst door fuse
Zeker een interessante prijs.

Weet hij het serienummer toevallig ook?
Denk dat dit voor de koper interessant zal zijn. :)

oke ik weet niet hoe het zit met die serienummers maar het nummer is:

416236 en de 909 is van een "oud" vrouwtje en zij is de eerste eigenaar. LOL niet oud maar wel een vrouw.

ik had haar net aan de lijn, en even voor de duidelijkheid ze gaat morgen voor 9 dagen weg, dus.......

Lache!

Een zij en een TR909?
Volgens mij zijn er niet zoveel 909's in het bezit van het 'zwakke geslacht' of wel?

Lijkt wel alsof het SF die dingen aantrekt of zo. Ze gaan hier regelmatig over naar een andere eigenaar.

Beter!

djax? ;)

Origineel geplaatst door bass-molecules
oke ik weet niet hoe het zit met die serienummers..
Nee ikke ook nie :confused: Mensen, leg uit!!

even voor de duidelijkheid ze gaat morgen voor 9 dagen weg, dus.......
Eh,.. so? :confused: :D

Maarre, in wat voor een staat verkeerd het beesje??

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)

Eh,.. so? :confused: :D

Maarre, in wat voor een staat verkeerd het beesje??

nou dan staatie daar 9 dagen onbeheerd en als je nu snel belt en d'r achterkomt waar ze woont dan kan je gaan inbreken...:erm:

Origineel geplaatst door 6 trak
ik hoop niet dat zij er, net zo als XI, hele spannende dingen mee heeft gedaan... :D

IIEEEeeuw!!!!! Hoewel, toch wel geil als een vrouw die 909 ... :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back