Kurzweil PC3X arpeggiator?

Sander02

Gepokt en gemazeld
Hoi,

Heb een vraagje, heb een aantal weken een PC3X te leen.. maar ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe ik de Arpeggiator kan aanpassen als ik in Program Mode zit.. en in Setup Mode ook niet echt.

Zit in Program Mode, dan druk ik de ARP knop en dan loopt die wel, maar snelheid of Up/Down etc aanpassen.. :?

Uiteraard de handleiding erbij gepakt maar die begint direct diep over arp's in Zones en wat je er allemaal mee kan etc blabla, maar simpel uigelegd hoe je 'm aan/uit zet en toegang tot de standaard opties van de Arp, ik kan het werkelijk niet vinden..

Verder begrijp ik nog steeds niet hoe die categorie-knoppen (piano/synth/bas) werken in program mode, ik druk op "Strings" maar kom absoluut niet bij strings uit. Blijf altijd beetje stoeien met de structuur van Kurzweil.. dat manual is echt gruwelijk en niet leuk door te lezen, veels te veel details waar je eigenlijk zoekt naar iets simpels zoals het instellen van de ARP.

Iemand een idee??

Laatst gewijzigd:
schopje.. iemand nog een idee hoe de ARP in te stellen in Program Mode?

't is niet dat ik geen zin heb 't manual in te duiken o.i.d., het staat er volgens mij gewoon echt niet in.

Heb allerlei fora afgestruind en allemaal prachtige verhalen, 16 zones en riffs en arps en wat je er allemaal mee kan maar, hoe??? Ik wil de arp niet in Setup mode gebruiken, maar in Program Mode.

Ik stuur program changes vanuit Cubase naar de PC3X en dan staat alles goed. Die instellingen ben je kwijt zodra je naar Setup mode gaat.

Heb de bak maar tijdelijk voor project, hoop dat ik 't nog voor elkaar krijg op tijd :erm:

Gevonden... je moet de "arp" en "sw" knop tegelijk indrukken.

Er is een hele lijst van functies met samen-ingedrukte-knoppen.. door Kurzweil "special functions" genoemd, afijn je moet er maar opkomen.

ben eruit!

Back