Wat is wijsheid?? Mackie 32*8 of wat anders?

Lacrosse

Rise of the Machines
Een paar jaar geleden had ik nog een soundcraft studio 24 tafel staan. Die heb ik ruim 2 jaar kunnen lenen van een vriend. Toen er een zeer interessant bod op werd gedaan is de tafel uiteindelijk verkocht. Ik heb toen als tijdelijke oplossing een Mackie 1604 vlz aangeschaft en bij gebrek aan kanalen leen ik nu daarnaast een folio FX 16.
Het werkt in principe prima maar ik heb toch liever 1 groter console. Mijn gedachte gaat uit naar een Mackie 32*8 maar iets vergelijkbaars is ook prima. Heeft iemand hier ervaring met de 8 bus serie van Mackie of een andere vergelijkbare tafel van max 3000 euro (2e hands) Wat is wijsheid??

:confused:

Ik kan alleen adviseren over de tafel die ik nu heb, een Soundtracs Topaz Project 8. Deze heeft een poosje geleden mijn Mackie SR24 vervangen. Ik kan alleen maar zeggen dat het een TOP tafel is. Veel meer functies dan een gelijksoortige Mackie en een veel betere user interface. profie dingen als bypass van de EQ, aparte EQ op de monitoring, phase switches, 8 bussen, 'echte' solo en mute, niet zoals de Mackie tafels.
Het geluid is ook top. Hele goede preamps. Vooral de EQ is heel anders dan een Mackie.
Deze tafels in 24 en 32 kanalen uitvoering zijn doorgaans zeer goedkoop te krijgen op duitste veilingsites enzo.

Aanrader!

De zoek functie gebruiken?

Nog flauwer, een digitale mixer kopen?

Dezelfde mixer die je had geleent ergens kopen of anders met meer inputs of zo?

Back