Wie zitten er alweer 10 jaar actief op het synthforum ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Gezien het jaartal van het ontstaan van het synthforum (zie: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=5555) ergens rond 2001/2002 bereiken we een tijdperk waarin er leden zijn die alweer 10 jaar op dit forum rondstruinen (of alleen geregistreerd zijn). Laten we ze in het zonnetje zetten en hun nuttige bijdrages toelichten 8o) Ik moet nog 2 jaar wachten tot het zover is.

Wie is de eerste die in de schijnwerpers komt te staan ?

In oktober is het 10 jaar terug dat ik me hier aanmeldde. Maar volgens mij was er daarvoor al een soort Beta-versie van een synthesizerforum waarop de diehards van het eerste uur aanwezig waren.
Op advies van mijn toenmalige muziekmaat Twin-x heb ik me aangesloten; Hij was een van de initiatiefnemers.

Ben af en toe weggeweest, maar overall ben ik de ontwikkelingen hier blijven volgen.

Sinds 2001 heb ik al mijn equipment via het forum gekocht, geruild en verkocht. Zo hebben o.a. een Juno 60, CS Deep Bass Nine, Akai S950 hun verdere leven vervolgd via dit forum!

Ik heb mij destijds aangemeld de dag voor 9-11, 2001, oftewel 10 september 2001!
Als ik me niet vergis.

o.a. CraZ, Johnny Busca, fuse, kratarknathrak en Wout Blommers zijn al reedsch gearriveerd en sander morgen :mega:

ik moet nog 15 maandjes wachten...
Nee, ik niet, want ik ben aangemeld op 11 juli 2001, dus nog een paar weekjes, dan valt mijn bij mij het prijsje in de brievenbus, toch?

Wout

[foute grap] Jep, een vleugel [/foute grap]

Ah 2004 mei,.. nee,.. dan moek nog ff,..
Al voelt t wel als 20 jaar!
T zelfde gezwam al jaaaren lang!

Enneuhh,. wat dat zonnetje betreft,.
ik zet helemaal niemand in t zonnetje!!!
Ik ga zelf in t zonnetje staan als ik dat wil,.. en als er iemand in mijn zonnetje gaat staan,..
Krijgt ie een skup onder de :kont:

Ik kocht mijn eerste synthesizer in 1996, tel ik dan ook mee :)

Ik ben hier bijna 4 jaar geregistreerd. Daarvoor had ik nog nooit van een forum gehoord :D

Nou, nog ff wachten

who cares

En ik en ik?

Ik heb wel al de meeste meeting's op m'n naam staan... :D

Laatst gewijzigd:
Maar volgens mij was er daarvoor al een soort Beta-versie van een synthesizerforum waarop de diehards van het eerste uur aanwezig waren.

Was het niet eerst de dutchsynthforum??? Sorry buren:bekdicht:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back