• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Genelec 1031A, Korg MS2000R

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dod563

Ouwe rot
Ik heb de volgende attributen niet meer nodig en zodoende mogen ze eruit.

-Zelfbouw bbd vanuit schematieken uit de Formant. Ik heb hem zelf niet geopend maar vorige eigenaar (SF'er) zei dat hij netjes in elkaar was gezet. Was een impulsaankoop en ik blijk min of meer hetzelfde uit mijn RE-3 te kunnen halen. Heeft bij mij dus eigenlijk niet aangestaan. Ziet er van buiten in ieder geval netjes uit. Testen en afhalen Rotterdam-West. 70 euro.

-Solina String Ensemble. Nostalgische stringmaker. Het apparaat is net complete in orde gemaakt. 500 euro. Testen en ophalen Rotterdam-West.

-Kenton Kadi Portkit voor de TR606. Maakt het mogelijk je 606 via midi te programmeren als je in het bezit bent van een Kenton interface met Kadi-out. (Pro-Solo, Pro 2000, Pro 4) Ik werk er zelf ook mee al heb ik het anders opgelost. Werkt perfect. Nieuw en ongebruikt incl montageinstructies. Als je hem bij Kenton bestelt ben je 78 euro lichter. Mag weg voor 60 euro incl verzendkosten.

-Compleet systeem voor de die-hard beginner op hardware gebied. Het betreft een Apple G3 PowerPC uit ’99 incl interne en externe cd lezer/schrijver, een Premier ultra 9000 externe harde schijf, toetsenbord muis en bekabeling. Ik heb er zelf een illyama 22” monitor bijgelkocht.
Er zit een officiele Logic Audio Gold v4.0 met upgrades naar 4.81 incl documentatie en dongle bij.
Ook heb ik er nog 2 stuks Opcode Studio 4 8x8 midiinterfaces bij (dus 16 in 16 uit) incl voeding bekabeling en documentatie.

Ideale setup om je hardware based environment aan te sturen Ik heb er zelf de afgelopen 2 jaar de nodige tracks meegemaakt omdat ik nog niet zeker wist of ik vol overgave de sprong in het Logic diepe aandurfde. Wel dus en zodoende is er een Imac met een nieuwe Logic voor in de plaats gekomen. Vandaar deze verkoop. Alles volledig werkend.

Als de set in 1 keer weg kan mag dat voor 150 euro. Zoniet, wil ik de volgende prijzen aanhouden.
Apple plus toebehoren (ex monitor) 25 euro
22” monitor 75 euro
Logic 4.0 compleet 20 euro
Studio 4 midiinterface per stuk 35 euro

Complete set in 1 keer bespaart je dus 40 euro. Als je dan 1 van de Studio 4’s doorverkoopt , heb je voor ca 100 euro een mooi complete gebeuren om je hardware aan te sturen.

Voor nu, dank.

Mbt de Apple set up. Als de boel los verkocht gaat worden, blijft de monitor tot het eind om te voorkomen dat die als eerste weg is en ik met de rest blijf zitten.

Dank

ps de Solina mag zich al op wat aandacht verheugen.

Hebbie'mweer

De Formant BBD en de Solina zijn verkocht. Evenals de Logic 4.0.

Blijft over:

-Het hele Apple gebeuren excl Logic. excl monitor. Ik heb er dan nog wel een G3 powerbook incl toebehoren bij. (Mooie laptop tas, verwisselbare schijven, bekabeling en een zo goed als defecte batterij) Bij de G&G hebben ze heerlijke bruine rum voor 7 a 8 euro per fles. @ daarvan en je mag de museumstukken op komen halen.

-Kenton Kadi Portkit voor de TR606. Maakt het mogelijk je 606 via midi te programmeren als je in het bezit bent van een Kenton interface met Kadi-out. (Pro-Solo, Pro 2000, Pro 4) Ik werk er zelf ook mee al heb ik het anders opgelost. Werkt perfect. Nieuw en ongebruikt incl montageinstructies. Als je hem bij Kenton bestelt ben je 78 euro lichter. Mag weg voor 50 euro incl verzendkosten.

-Opcode studio 4. Twee stuks incl bekabeling en manuals. Let wel: dit werkt alleen op de oudere Apples met seriele poort. 20 euro per stuk of 35 euro voor beide.

-22" monitor Illyama. Amper gebruikt. Incl bekabeling en boekwerk. 70 euro.

-Phatboy midi controller. Incl adapter en geprintte manual/overzicht. Op de Keyfax Phatboy site kun je zien met welke apparaten de Phatboy samen kan werken. Ik heb er wederom twee. 40 euro per stuk.

-Genelec 1031a actieve monitorset. Technisch in topstaat. Uiterlijk vind ik ze er nog heel erg ok uitzien. De kniesoor zal er wel het een en ander op aan te merken hebben. Gaan weg omdat ik nog een set heb en deze toch niet erbij ga gebruiken. 800 euro.

Alles te bezichtigen en uit te proberen in Rotterdam-West.

Ik vergeet glad dat ik nog een Korg MS2000R te koop heb. Tweede eigenaar. incl doos en manuals + factuur van vorige (eerste) eigenaar van Okt 2007. Ik heb hem goed anderhalf jaar in mijn bezit gehad maar te weinig gebruikt voor het mooie. Ik vind de stepsequencer wel geweldig en naar aanleiding daarvan heb ik een Maq 16/3 aangeschaft. Omdat ie in onberispelijke staat is + alle toebehoren vraag ik er 325,- voor.

Overigens de prijs voor de Appleset is 2 flessen rum en niet @.

Dank

Heren Moderatori,

Kunt U de titel aanpassen naar: Genelec 1031A, Korg MS2000R.

Dank

ps de MS2000 mag voor 300 euro het pand verlaten.

Even updaten maar weer.

MS2000 is weg.

Blijft over:

-Kenton Kadi Portkit voor de TR606. Maakt het mogelijk je 606 via midi te programmeren als je in het bezit bent van een Kenton interface met Kadi-out. (Pro-Solo, Pro 2000, Pro 4) Ik werk er zelf ook mee al heb ik het anders opgelost. Werkt perfect. Nieuw en ongebruikt incl montageinstructies. Als je hem bij Kenton bestelt ben je 80 euro lichter. Mag weg voor 50 euro incl verzendkosten.

-Opcode studio 4. Twee stuks incl bekabeling en manuals. Let wel: dit werkt alleen op de oudere Apples met seriele poort. 15 euro per stuk of 25 euro voor beide.

-22" monitor Illyama. Amper gebruikt. Incl bekabeling en boekwerk. 70 euro.

-Genelec 1031a actieve monitorset. Technisch in topstaat. Uiterlijk vind ik ze er nog heel erg ok uitzien. De kniesoor zal er wel het een en ander op aan te merken hebben. Gaan weg omdat ik nog een set heb en deze toch niet erbij ga gebruiken. 800 euro.

Een en ander nog steeds te bezichtigen en uit te proberen in Rotterdam-West. Prijsvoorstellen mag maar wel reeel aub. Ruilvoorstel mag ook maar ik zou zelf zo snel niets kunnen verzinnen. Maw ik ben content.

Dank
E

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back