Koebeest met drie schermen

woodstock

Ouwe rot
Beste Menschen,

Wie van jullie werkt met Cubase en 3 schermen?
Ik had nog een aantal grafische kaarten liggen, dus heb ik vandaag een kaart in mijn studio PC erbij geprikt.
Dit werkt helemaal oke, behalve met Cubase.
Op het moment dat wanneer ik een nieuw project wil gaan aanmaken in Cubase zie ik het dropdown menu niet vanwaaruit je het project toewijst.
Iemand bekend met dit probleem?.

alvast bedankt

Niemand die hier met drie schermen werkt?

Ik gebruik ook 3 schermen voor mijn Cubase DAW. maar ik heb daarvoor ooit een Matrox Triplehead2go aangeschaft. Nooit last gehad van een dropdown menu dat wegviel.

Er is ook een hoop software te vinden op het net om je schermen beter te kunnen indelen. Iemand ervaring met dit soort software, en zo ja welke is daarvoor het beste geschikt?

Er is ook een hoop software te vinden op het net om je schermen beter te kunnen indelen. Iemand ervaring met dit soort software, en zo ja welke is daarvoor het beste geschikt?

OSX ;)

je kan je beeldschermen prima indelen via de windows tools(afhankelijk van welk besturingssysteem je hebt). Je kan dan door de beeldschermpjes te verplaatsten bepalen waar wel beeld komt te staan.

je moet dan wel allemaal dezelfde schermgrootes hebben, anders krijg je van die afwijkingen in het beeld waarbij je jou probleem kan krijgen.

Hoi Mark, dat heb ik dus allemaal geprobeerd, maar niks helpt.
Wel is het zo dat beide videokaarten twee uitgangen, en ik zie dan ook 4 schermen waarvan een niet actief is. Ik heb het al in alle denkbare schermresoluties geprobeerd, maar krijg het maar niet voor elkaar?

Sorry hoor, maar ik kan je ook niet verder helpen.
Met mijn mac heb ik namelijk nooit problemen gehad.
Succes in ieder geval!

Ik weet niet wat voor videokaarten je gebruikt maar bij bijvoorbeeld Nvidia kaarten zit ook software waarmee je je desktop kan tunen.

Monitoren staan goed afgesteld op de resoluties? Met 1 aangesloten scherm zie je wel al je dropdown menu's van Cubase? Met 2 ook? Maar met 3 niet? En alleen als die in windows gemaximaliseerd neem ik aan?

Raar..

Elbee idd al het bovenstaande geprobeerd, en als ik twee schermen aansluit is het probleem verholpen, dan toch maar een vierde aansluiten?

Ik werk ook al een jaar of 2 met 3 (23 inch) schermen.

Voorheen zelfs nog een tijdje met 4 schermen gewerkt maar dit werkt onoverzichtelijker dan met 3!

Mocht je het willen weten >
Ik heb 2x de ATI Radeon HD3600 adapters in de pc zitten.

Back