machinedrum (elektron) garantie

olaf

Ouwe rot
Ik ga voor 1050 euro een 2e hands machinedrum kopen van de inmiddels 2e eigenaar (die m bij feedback in utrecht heeft gekocht). weet iemand hoe het zit met garantieregelingen bij elektron mocht er iets mee zijn. kan je daar ook aanspraak op maken als 3e eigenaar?

heeft iemand ervaring met dit soort zaken?

Volgesns mij is garantie niet over draagbaar.Wat ik als ik jouw was zou doen is het Email adres van de eerste eigenaar vragen :)

Gaat er denk ik om of je het aankoop bewijs hebt. Je hebt als consument tenminste 6 maanden garantie op een artikel, dit is bij de wet vastgelegt.

Je mag dan ook aannemen dat je gewoon garantie hebt. Als je een huis koopt waar nog bouwgarantie op zit (de garantie's lopen door dan standaard), vervalt deze immers ook niet.

Waarom wil iedereen van die lieve dingetjes af? Ik zou er juist heel graag 1 willen hebben!

Druid

Origineel geplaatst door druid
Waarom wil iedereen van die lieve dingetjes af? Ik zou er juist heel graag 1 willen hebben!

Druid

Ik snap het ook niet Druid .... hoe langer ik um heb ... hoe minder ik um kwijt wil (k'heb zelfs een soort verlatings angst) ;)

Back