Nieuwe clip! (again)

Kan ie die draad niet effe terugzetten dan? Nou ben ik alweer vergeten waar je hem mee gemaakt had..

misschien een stomme vraag, maar hoeveel tijd ben je ongeveer kwijt geweest aan die clip?

misschien een stomme vraag, maar hoeveel tijd ben je ongeveer kwijt geweest aan die clip?

Wel de clip duurt 3 min 53, er zitten ongeveer 3 tot 4 beelden per seconde in.
Elk beeld is appart bewerkt dus mmmmm een half jaartje denk ik toch.
In uren zou ik het niet durven zeggen, maar in ieder geval erg veel!:?

Netjes. De frame rate is naar mijn smaak te laag zo (4,5 fps?), dat had minstens het dubbele mogen zijn om lekker te kijken. Maar ja, dat is ook dubbel zoveel werk... Leuke vondst het groen van aliens, lasers en printplaatjes :)

Spijtig genoeg is de min. frame rate in Imovie 0,24 seconden, als je met fotos werkt toch.

Owjoh, das inderdaad spijtig als software je beperkt... Je zou een meteen een image sequence kunnen maken in Photoshop en die kunnen omzetten in Quicktime, en die bestanden vervolgens weer monteren met iMovie.

Maar hoe dan ook, het is nu ook al erg goed gedaan hoor, heus monniken werk :)

Bedankt, ja ik weet dat er betere opties zijn.
Ik ga eens op zoek naar een ander programma, final cut of zo.
Dan kan ik echte filmpjes filmen en beter bewerken, die stop motion is wel leuk maar echt te veel werk!

Verder gaat alles goed? :)

Redelijk briljant dit...wordt zeker wel een hit.

Als ze de clip weer verwijderen, dan kun je deze wel "verstoppen" in het 2012 topic.

Waarom zou iemand die clip eigenlijk verwijderen? Daar is toch geen enkele reden voor te bedenken?

aan Ricky-D: GEK !!!! :D

zo leuk gedaan ! niet normaal ! :-)

<3 BCR & BCF2000 :-)

leuk nummer ook trouwens ;-)

Edit: ik moest enorm lachen vanaf 2:56 :D

Trouwens hoe vaker ik heb bekijk hoe genialer hij wordt!!!!!

Back