Gefeliciteerd RISC

, mocht je onverhoops technische ondersteuning nodig hebben dan is Mark Cox de enige juiste.
Wat een kort door de bocht uitspraak toch Erwin

ik heb schat ik 15 grote CSen inmiddels (volledig) gedaan waaronder meerdere CS80's en dat dan alleen al vanaf 2013 er, zijn echt wel meer mensen die
dat best wel kunnen zonder mezelf de hoogte in proberen te zwammen
Inderdaad bijvoorbeeld Artefacts, een zeer goede monteur en er zitten er hier op het forum bijvoorbeeld wel meer die daar hun hand niet voor omdraaien.
Dan is er ook nog een (groot) verschil in commercieel servicen en voor jezelf, beweer niet overal en zal verder ook geen namen noemen.
Vooral bij een CS-80 vind ik het onbegrijpelijk als men daar chinese troep inzet om misschien 50 euro te besparen op materiaalkosten.
Zeker goedkope china nep sockets moet je er, mijn inziens, uitlaten want mocht je ooit een component moeten wisselen dan kun je de socket ook meteen weer doen met alle mogelijke gevolgen van dien.
Dat is namelijk zo'n troep dat het vaak maar 1 keer te gebruiken is, als je het tenminste belangrijk vindt dat je pootjes contact maken of je dat component op zijn plek blijft zitten............... anders kun je ze natuurlijk gerust in je 10K plus CS-80 zetten, dan is het verder geen probleem, die 50 piek hou je dan mooi in de pocket