Ik heb naast mijn alesis AI-3 interfaces ( werken goed, 44.1/48 khz 24 bit 8 in 8 uit tegelijk ) ook 3 Hoontechs ADAM24`s. Deze werken net zo goed (eigenlijk kan je er meer mee want ze draaien ook op 33 khz ).
En zijn zeer aantrekkelijk geprijst. Peter Verspuij verkoopt ze in Nederland voor ong. 350 euro ( t.ov. 575 voor de Alesis in Duitsland in Nederland 650 ofzo )
Ik heb ze aan mijn drie creamware kaarten hangen en het werkt perfect, alles gelijk (totaal 48 channels) digitaal vanuit de synths zonder verdere vervorming mijn PC in en mixen maar..................
De creamware a16 is beter (16 in/uit en 96 khz) maar daar is de prijs ook naar. (zon 1100 euro in DlD, daar heb je drie adams voor is 24 in/uit en heb je gelijk een vette digitale studio, mits je wel genoeg synths en dergelijke hebt.
Voordeel (kan ook nadeel zijn) is dat de inputs (analoog) op de voorkant zitten. Makkelijk om te patchen. Trouwens ook twee xlr I/O`s en phantoom voedig (als je wilt ) op de eerste twee In`s met gain regelaar erboven
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.