effe voorstellen...

Robotsky

Prrrrrrrrrrrrrt !
Hallo allemaal, eindelijk een goeie nederlanstalige site gevonden met gelijkgestemden !

Ik ben dus Robotsky uit Antwerpen en 'k ben hier verzeild geraakt via het forum van Mark Arbers' Rm1x site (waarvoor 1000x dank Yawgmoth !!!)

Omdat het DJ-en en feestjes organiseren niet meer zo goed lukte wegens de professionele- en familiale activiteiten ( vééél weekends werken + klein kindje...) , heb ik mijn aandacht maar wat op het producen gericht. (trial & error met tot nu toe vooral de nadruk op error) Alle begin is moeilijk ...

mijn (budget) setup is momenteel de volgende:

Yamaha RM1x - Boss SP505 phrasesampler - Alesis Nanocompressor - Spirit Folio Notepad - PC (vooral voor sample editing) & JBL control 1 monitors met een huis- tuin- en keukenversterker

zijn er hier nog veel RM1x gebruikers in de (tja) "zaal" ?

groe(n)tjes uit het Zuiden,

BLIEP

:doei: HOIHOI!

'k Heb geen RM1X, maar z'n grote "broer" de RS.. Ook goed??

Welkom. Heel veel forumleden hebben een RM1x of hebben er 1 gehad zoals ik.

E lkom

ik was eigenlijk van plan om elke letter in een apart berichtje te zetten uit pure verveling

maar dan moet ik steeds 30 seconden wachten en zo lomp ben ik nou ook weer niet

kben geen Rm1x gebruiker maar k wil een tweedehands hardware sequencer aanschaffen en de Rm1x stond eigenlijk wel op mn lijstje

goeie sequence-ervaringen mee??

Origineel geplaatst door UndErdOg
E lkom

ik was eigenlijk van plan om elke letter in een apart berichtje te zetten uit pure verveling

maar dan moet ik steeds 30 seconden wachten en zo lomp ben ik nou ook weer niet

kben geen Rm1x gebruiker maar k wil een tweedehands hardware sequencer aanschaffen en de Rm1x stond eigenlijk wel op mn lijstje

goeie sequence-ervaringen mee??

Ja hoor, al moet ik zeggen dat ik hem nog niet "van naaldje tot draadje" ken !
Er zijn hier anderen die je daar ongetwijfeld een genuanceerder antwoord op kunnen geven.

Greetz. D.
:doei:

Hey, nog iemand uit het Antwerpse en ook nog iemand met 'jong leven' *D .

Heb zelf 2 dochtertjes, eentje van 3 en een half en eentje van 4 maanden. Laat ze maar opgroeien en leer ze dan maar op de 'piano's van papa spelen ... werkt al heel goed voor die van 3,5 :) Trouwens, dit geeft ook een goed excuus om later te investeren in materiaal voor 'de kinderen' waar papa ook van mee kan genieten :dubbel:

Welkom en veel plezier :doei:

welkom! rm1x roelt ;)

welkom en een goede smaak heb je wel

ben door de rm1x een hardware fanaat geworden en overtuigd YAMAHA o fiel

Back