• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon LXP15, custom spring reverb en Roland SDE 1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dubcreator

Ouwe rot
Lexicon LXP15 versie 1. Zijn 2 dingetjes mee. De Rotary om reverb te kiezen werk niet lekker meer, met enige moeite wel te doen. Via midi of een RC gaat het prima natuurlijk. De lampjes voor het display zijn ooit vervangen door gele leds. Ik ben toendertijd zelf genaaid via marktplaats. Ik wil er graag € 200,- voor hebben.

Roland SDE1000 delay... in prima staat € 150,-

Custom spring reverb nieuw € 175,- dit is een driver unit en losse springtank en voeding.
Driver unit heeft low en mid/top EQ en level output. Je sluit dus de input van de tank aan op de out van de driver, output tank naar een mixer kanaal oid. input driver vanaf een aux of ander soortig preamp. Leuke is dat je andere sprintanks er aan kunt hangen zolang de input maar 8 ohm is. voorbeeld hier http://www.benidubaudio.tk/
Dan SD1 driver kiezen via machines.

Bovenstaand nog steeds te koop
Erbij nog 2 stuks Emagic Audiowerk 8 PCI kaarten. 2 input 8 output per stuk, zijn via spdif door te lussen zodat je 16 outputs hebt. Nog steeds hoge kwaliteit kaarten. inc 2 stuks cinch>jack 8 voudige snakes van 3 meter. € 100,-

Geen ruil meer muv de Fisher spring reverb.
Price drop SDE €125,-
Lexicon naar € 180,-
Benidub naar € 150,-

schop SDE niet meer in de verkoop. Ruil nog steeds Fisher spring reverb... dus onderstaand

Lexicon LXP15 versie 1. Zijn 2 dingetjes mee. De Rotary om reverb te kiezen werk niet lekker meer, met enige moeite wel te doen. Via midi of een RC gaat het prima natuurlijk. De lampjes voor het display zijn ooit vervangen door gele leds. Ik ben toendertijd zelf genaaid via marktplaats. Ik wil er graag € 180,- voor hebben.

Custom spring reverb nieuw € 175,- dit is een driver unit en losse springtank en voeding.
Driver unit heeft low en mid/top EQ en level output. Je sluit dus de input van de tank aan op de out van de driver, output tank naar een mixer kanaal oid. input driver vanaf een aux of ander soortig preamp. Leuke is dat je andere sprintanks er aan kunt hangen zolang de input maar 8 ohm is. voorbeeld hier http://www.benidubaudio.tk/
Dan SD1 driver kiezen via machines.

Erbij nog 2 stuks Emagic Audiowerk 8 PCI kaarten. 2 input 8 output per stuk, zijn via spdif door te lussen zodat je 16 outputs hebt. Nog steeds hoge kwaliteit kaarten. inc 2 stuks cinch>jack 8 voudige snakes van 3 meter. € 100,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back