Nieuwe single + video (ALLES zelf gedaan)

bonzo

Stamgast
Hoi,

Mijn band heet Tequila Waitress. Alles wat we doen doen we zelf, met een belachelijk klein budget. (200 euro)

Creativiteit = cool!

Alles wordt opgenomen in mijn studio, zelf gemixt, ingezongen ingespeeld. Het is dus een éénpersoonsnummertje, maar live knalt het uiteraard met de band!

Als je gelooft in hard knokkende artiesten, mag je dit nummer delen met de rest van de wereld.

SYNTHS in het nummer: JP8000, FM7, Kawai mp5, Solina strings ensemble
Virtueel: B4, Attack, Mercury Moog.

KLIK op de foto om te luisteren!

erg fraai, alleen jammer van de lipsync daar had je nog wel wat meer tijd aan kunnen besteden

Soundwise niet om aan te horen. Op dat na is het best wel oke. Klinkt alleen een beetje sloom, een beetje extra energie erin zou geen kwaad kunnen, maar misschien is het de bedoeling? Had zelf ook iets meer BPM erin gegooid. Niet veel though, best wel minimaal, maar goed. Misschien was dat ook wel de bedoeling :P

Je kunt al aan de foto zien dat er van alles de bedoeling is, en nog veel meer niet. :P Plezier is wat ik zie en hoor, al is het niet mijn muziek. Sloom inderdaad en lijzig, althans, zo komt het ook op mij over. Teveel Jupiler? :P

Intrigerende beelden en übermaf. Maarre......"budget"? Ik doe ook ALLES zelf (zonder band) en ZONDER budget. Mag ook wel eens gezegd worden. :P

En: heya Hasselt! Ben zelf een frequent bezoeker van Genk. ;)

Ik mis de wall of sound, welke bij dit nummer wel perfect zou passen

Leuk gedaan, ziet er geinig uit.

Qua sound is het een beetje schel en weinig laag, zou mooier zijn met wat meer denk ik.

:okdan:

De song is best goed, maar ik zou het graag door de band horen ipv alles zelf gedaan, dus bv met echte drums. Ook nu lijkt niet alles in elkaar te passen - als je dit met een groep speelt krijg je wellicht een wat betere groove die "klikt" ipv van wat me nu iets te veel een chaos van laagjes lijkt.

Ik doe ook ALLES zelf (zonder band) en ZONDER budget. Mag ook wel eens gezegd worden.

Ook filmen op locatie met 16 mensen? Wel niet gemakkelijk. Het geld dat we hebben uitgegeven was om sandwiches en bier te kopen voor al die mensen... Je kan mensen toch niet laten omkomen van de dorst bij 30°.

Merci voor alle reacties! Wat de beats enz. betreft is het wel degelijk de bedoeling om het een beetje lo-fi te houden. Je luistert trouwens wel degelijk naar effectief ingespeelde dingen, uitgezonderd de beats, die zo fout mogelijk moeten klinken. Maar dat is smaak, hé :-)

Ik vind het in ieder geval tof dat muziek hier nog zo leeft, en dat er ook echt dingen beluisterd worden!

Van het nummer zelf ben ik niet kapot, maar het klinkt wel gezellig en relax. Ik mis wat laag.
Verder vind ik het wel professioneel klinken en ogen, ttz. binnen de huidige stroom.
Beetje typische nonsens-clip, ook niet echt origineel meer te noemen.

Ik vind dat het allemaal net iets meer betekenis mag hebben.

En ik hou van vuurwerk, galm, orkestrale arrangementen, meerstemmigheid door dezelfde zanger, enz.
Vind ik tegenwoordig maar weinig terug.
Laidback nonsens is wat de klok slaagt tegenwoordig.

Back