Gezocht: ROLAND TR-808 zonder MIDI

Status
Please reply by conversation.

synthasia

Vintage lover
Ik zoek een geweldig klinkende 808.
Hij moet gewoon heerlijk smeuig klinken zoals ik hem hoor in vele italo platen.
Hij mag wel wat krasjes hebben, maar liever niet natuurlijk!
Het liefst een beetje in de buurt van Den Haag of Rotterdam.
Mensen in België mogen ook reageren. Ik weet dat daar veel goud ligt.

heb je zelf ook goud in je portemonneaaiiiii... 8) wel cool natuurlijk

Haha!!! Ik heb er goud voor over, maar heb geen goud in m'n portemonee!
Een 808 is gewoon goud!!! Ben nog steeds op zoek

Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale 808.;{ Ik zal er echt een mooi bedrag voor geven als de 808 volledig voldoet aan mijn verwachtingen.:okdan:

Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale 808:(. Ik zal er een mooi bedrag voor geven als de 808 volledig voldoet aan mijn verwachtingen:okdan:.

Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale 808:(. Ik zal er een mooi bedrag voor geven als de 808 volledig voldoet aan mijn verwachtingen:okdan:. Het liefst toch in nederland en een beetje in de buurt van Den Haag of R'dam. Liever toch niet in België.

Ik snap niet zo goed waarom je zo sip kijkt. :?

zijn zoveel mensen die heel graag zouden willen ruilen met jou
en die dan dus ook genoeg centjes hebben om een 808 te kunne kopen,

Drie keer schoppen binnen vijf minuten....dan ben je wel heel wanhopig :)

Maar ja, een 808 is dan ook een heerlijke bak :okdan:

Zoekt en gij zult vinden:halleluja. Ah ah:(. Zoekt en gij zult het zeer moeilijk tot niet vinden:(:(;{. De 808 is zo ver weg:?:(.

Heb er nu echt een beetje de tering in:duivels: Ik laat dit gaan en geef de zoektocht nu bijna op! Heb toch nog geen geld genoeg voor een 808. Ik begrijp niet dat er geen 808's zijn!:?

Idd, dik doen voor weinig wil iedereen hier wel:)

hééé, daar is die weer.... van harte gefeliciteerd Gert - is het wat je ervan verwachtte, tot nu toe? :okdan:

en inderdaad, er worden net 2 808's aangewezen, als je hard op zoek was.... (nou was die ene wel wat aan de prijs en de andere verkoper had geen beste feedback.)

tja, voor een 808 niet de moeite willen doen om er eventueel naar belgie voor te rijden, dan ben je toch niet écht gemotiveerd lijkt me...heb voor de mijne ook 300 km gereden hoor...

verder kan een 'mooi bedrag' voor jou , voor mij een belachelijk laag bedrag zijn...dus misschien geef je beter zelf al eens een grootteorde aan.

en hopen dat je binnen de week een mooie 808 op de kop kan tikken voor weinig, lijkt me ook al verre van realistisch...t is niet dat er wekelijks 808's van eigenaar verwisselen, zovéél zijn er nu ook weer niet.

DUS : verwachtigen een beetje bijstellen, genoeg cash voorzien en een beetje geduld oefenen.

tja, voor een 808 niet de moeite willen doen om er eventueel naar belgie voor te rijden, dan ben je toch niet écht gemotiveerd lijkt me...heb voor de mijne ook 300 km gereden hoor...

verder kan een 'mooi bedrag' voor jou , voor mij een belachelijk laag bedrag zijn...dus misschien geef je beter zelf al eens een grootteorde aan.

en hopen dat je binnen de week een mooie 808 op de kop kan tikken voor weinig, lijkt me ook al verre van realistisch...t is niet dat er wekelijks 808's van eigenaar verwisselen, zovéél zijn er nu ook weer niet.

DUS : verwachtigen een beetje bijstellen, genoeg cash voorzien en een beetje geduld oefenen.

Inderdaad, je kunt beter even afwachten en de markt checken anders betaal je zeker teveel. Maar als je gewoon 1400 euro hebt liggen moet je er binnen een paar weken zeker een hebben.

@ Leo, ja is leuk hoor:) die 808 heb ik maar uit mijn hoofd gezet, te duur en te weinig aanbod. Ik wil het meestal ook snel. Nu dus maar een TOM gekocht als alles goed gaat.

Als je de benzine ruim schoots betaald dan wil ik je wel heen en weer rijden :)

Status
Please reply by conversation.
Back