LegolasII
Vooral doorrr gaan
Hallo beste mensen, 
Voordat ik met allemaal vragen ga komen, vind ik het wel zo leuk en netjes, om me even voor te stellen. Ik ben Piet, getrouwd en aankomende zondag word ik 50 jaar.
Ik ben heel graag bezig met muziek.
Ik ben weliswaar geen supermuzikant, maar heb er wel superveel plezier in.
Ik heb al veel keyboards gehad, en jaren terug ook eens een keer een 01/W
van Korg. Die laatste en enige synth, die ik gehad heb, is dus al weer zo'n 15 jaar weg. Maar nu heb ik twee weken terug, besloten om een Korg M3 bij mijn Tyros4 aan te schaffen... Het leek me wel een mooie combinatie. Die M3 is inmiddels gekocht, maar wat is dat apparaat serieus ingewikkeld zeg. En die Engelse gebruiksaanwijzing helpt me ook al niet echt.
Maar omdat vragen over synthesizers op een keyboardforum vaak niet zo veel succes oplevert, heb ik me hier ook maar geregistreerd, in de hoop dat ik met de vragen waarmee ik zit, geholpen kan worden.
Dat zou helemaal super zijn.
Dus jullie zullen mijn naam nog wel eens langs zien komen in de verschillende topics.
En na deze eerste kennismaking ga ik me maar eens op dit forum oriënteren.
Ik ben benieuwd of hier veel aandacht is voor de M3.
Een verademing om het allemaal in het Nederlands te kunnen lezen.
Groeten van LegolasII
Piet

Voordat ik met allemaal vragen ga komen, vind ik het wel zo leuk en netjes, om me even voor te stellen. Ik ben Piet, getrouwd en aankomende zondag word ik 50 jaar.
Ik ben heel graag bezig met muziek.
Ik ben weliswaar geen supermuzikant, maar heb er wel superveel plezier in.
Ik heb al veel keyboards gehad, en jaren terug ook eens een keer een 01/W
van Korg. Die laatste en enige synth, die ik gehad heb, is dus al weer zo'n 15 jaar weg. Maar nu heb ik twee weken terug, besloten om een Korg M3 bij mijn Tyros4 aan te schaffen... Het leek me wel een mooie combinatie. Die M3 is inmiddels gekocht, maar wat is dat apparaat serieus ingewikkeld zeg. En die Engelse gebruiksaanwijzing helpt me ook al niet echt.
Maar omdat vragen over synthesizers op een keyboardforum vaak niet zo veel succes oplevert, heb ik me hier ook maar geregistreerd, in de hoop dat ik met de vragen waarmee ik zit, geholpen kan worden.
Dat zou helemaal super zijn.

Dus jullie zullen mijn naam nog wel eens langs zien komen in de verschillende topics.
En na deze eerste kennismaking ga ik me maar eens op dit forum oriënteren.
Ik ben benieuwd of hier veel aandacht is voor de M3.
Een verademing om het allemaal in het Nederlands te kunnen lezen.
Groeten van LegolasII
Piet