Mixer tot 150Euro?

Javascript

Amsterdam West
Ik ga morgen een MPC2000XL kopen incl. een mixer, ik hoorde dat ik die zodiezo nodig had...weet er iemand toevallig een goede goedkope beginnersmixer??
Ik ga hem bij feedback halen en wil tot de 150 gaan...

Ik gebruik een pc, midikeyboard, mpc2000xl..(ik wil de samples die ik op m'n pc heb overzetten op m'n pc, maar ook recorden op m'n pc)

hoe moet dit allemaal aangesloten worden??..Ik ben later ook nog van plan om behringer monitors te halen.

Ze hebben daar een Behringer MX802A en Spirit Notepad ??? staan. Die zijn heel goedkoop.
Kijk er maar gewoon rond. Er staan er zat.

1 tip: de mixer is niet de beste plek om op te bezuinigen...aan inputs, eq heb je nooit genoeg...misschien als je je budget ietsje omhoog krikt dat je een net wat fijnere mixer kunt veroorloven...die notepad is trouwens helemaal geen slechte (maar wel kleine) keuze.

Behringer 1604A

Behringer 1604A

Is ietsje duurder maar ik ben er erg tevreden mee.

hoe moet alles aangesloten worden?

Origineel geplaatst door Tolliekop
hoe moet alles aangesloten worden?

Sorry hoor, maar kun je dat lekker zelf niet uitknutselen?

Weet je zeker dat je een mixer nodig hebt? Een mixer is wel nodig als je een aantal audioapparaten wilt gebruiken, maar nu zou je de MPC gewoon met een kabel op je geluidskaart van je computer kunnen aansluiten (op de line in) en de line out van je geluidskaart moet dan gewoon op je versterker aangesloten zijn. Ik ben het er mee eens dat je met het kopen van een mixer wel rekening moet houden met de toekomst. Als je dadelijk wat andere apparatuur erbij wilt kopen, dan krijg je al snel een tekort aan ingangen met zo'n kleine mixer. Je kan denk ik gewoon beter een grotere kopen als je er een wilt. In dit stadium lijken monitors me nog niet zo heel belangrijk trouwens.

Phonic MM1002 A... 5 stereo kanaals mixertje... 2x XLR, rest jack. 2tr in/uit. Aux send/return. 48v Phantoomvoeding. Main out en Ctrl Room out... 99 eurootjes!!

Werk hier al een tijdje mee, werkt supergoed!! En wat uitbreidingen van mijn setup betreft... Kan er nog 3 apparaten bij-aanhangen dus ik kan wel ff vooruit... En het scheelt dat kleine mixertjes veel waardevaster zijn als die grote!!

Back