Hallo daar achter die knopjes...

SaintEric

niet heilig, maar toch...
Hi,
FF voorstellen:
Ik ben ARP gek, Ik heb nog 3 avatars staan en die wil ik modulair maken, filters verbeteren, twee extra golfvormen toevoegen en daar wil ik dan 1 gemodificeerde odyssey en twee modded axxes aanhangen. Leuk hobby project!
Kan nog wel even duren voor ze klaar zijn want ik heb het redelijk druk met reparaties voor derden.
Groet aan allen.
St E:halleluja

zeer welkom! Ben zeer geinteresseerd in je reparatie-vakkundigheden. Denk dat ik in de toekomst nog werk voor je heb...

Ja, een analoge freak :) Van harte welkom.
Erg handig om er weer iemand bij te hebben met veel technisch kennis.

Ola!

Waarom ARP?

De reparateur uit Dordt van de advertenties op o.a. marktplaats?

Welkom. Wat heb je verder nog voor spullen?

Hallo,

Wel voor een eenvoudig uitziende synth komen er belachelijk veel weirde sounds uit. en zeker na een paar modificaties. Verder is er binnen zoveel ruimte, ik hoor het af en toe echoen van binnen... en dat is weer erg prettig sleutelen.

ST E

Hi onacid J
a, onder andere...

2 xarp seq, arp omni,rhodes piano, Formant (maar waar ie gebleven is?) ouwe stage-echopeavey dpm4(zelf in elkaar gezet)peavey sp, sxII. 2 xcasio cz101 waarvan 1 van normale toesten is voorzien, en wat losse effektjes,oude zelf gemaakte moduletjes multimoog, clavinet d7. ha ook nog een ouwe tr606.nog een M1.
grt ste

Maar jij doet dus ook reparaties?

Hi Johnnybusca, (de anderen ook...)

Jawel, maar voornamelijk analoog dus...
Ik wil wel voor mij onbelende apparatuur induiken maar dan duurt het gewoon langer.(maar het uurloon zakt dan ook....)
ste

Welkom op het forum, k ben zelf helemaal weg van de Odyssey!!:D één van mijn favoriete synths!!

Hartelijk welkom! :doei:

(cloudman high on endorfines:)

èwellewellewellewellewelkom!!!!

hmm, iemand die synths ombouwt... u bent een electronica wonder?:halleluja

Welnee,

Arp's zijn relatief simpel om te modificeren.

grt,
Ste

:geslaagd:

Back