G
Guest
Guest
ik wil graag een sampler kopen, kosten toch geen drol meer.
bedoel is simpel aansturen met midi van prophet600.
samples afspelen (gewoon dingen die standaard te vinden zijn: piano, sax, etc.)
effecten of stem samplen, niet te ingewikkeld met truncate, loop of wat dan ook. vooral effect.
ik heb ooit een esi32 van emu gehad, dat was een erg goede sampler met prima geluid. en ik vond m redelijk eenvoudig bestuurbaar.
maar ik zie nu allerlei samplers, ook de 'onbereikbaar dure' als e64, e64xt, e6400 etc te koop staan, voor een iets grotere habbekrats dan de esi32.
extern cd of zo hoeft voor mij niet perse, maar een ingebouwde hd met geluiden erop, zodat ik van het floppy verhaal verlost ben, zou ik heel blij mee zijn. kan dat trouwens? de sampler gebruiken, opslaan en laden, zonder zip floppy of cdrom?
gisteren liep ik net een e6400 mis, met hd en nog iets externs, voor 108 euro.
esi32 al voor 25 , 35 en 50 gezien.
eigenlijk zou ik met de esi32 dik tevreden zijn, mits er een hd in kan.
of is een yamaha a3000 / 4000 toch een betere/ handiger keuze?
als iemand kan en wil adviseren, graag. en als je iets te koop hebt hoor ik eht ook graag natuurlijk.
bedankt
bedoel is simpel aansturen met midi van prophet600.
samples afspelen (gewoon dingen die standaard te vinden zijn: piano, sax, etc.)
effecten of stem samplen, niet te ingewikkeld met truncate, loop of wat dan ook. vooral effect.
ik heb ooit een esi32 van emu gehad, dat was een erg goede sampler met prima geluid. en ik vond m redelijk eenvoudig bestuurbaar.
maar ik zie nu allerlei samplers, ook de 'onbereikbaar dure' als e64, e64xt, e6400 etc te koop staan, voor een iets grotere habbekrats dan de esi32.
extern cd of zo hoeft voor mij niet perse, maar een ingebouwde hd met geluiden erop, zodat ik van het floppy verhaal verlost ben, zou ik heel blij mee zijn. kan dat trouwens? de sampler gebruiken, opslaan en laden, zonder zip floppy of cdrom?
gisteren liep ik net een e6400 mis, met hd en nog iets externs, voor 108 euro.
esi32 al voor 25 , 35 en 50 gezien.
eigenlijk zou ik met de esi32 dik tevreden zijn, mits er een hd in kan.
of is een yamaha a3000 / 4000 toch een betere/ handiger keuze?
als iemand kan en wil adviseren, graag. en als je iets te koop hebt hoor ik eht ook graag natuurlijk.
bedankt
hebben transfer via USB zodat je makkelijk van je PC kunt werken

)