TB-303 voor 500 E grapjas op MP

Ik was al bijna onderweg naar Groningen. Gelukkig kreeg ik net telefoon van de mevrouw die op dat adres woont...

Zielige wezens lopen er toch rond...

edit: en toch is er iets niet in de haak.
Ik bel naar het nummer, en krijg een vent aan de lijn. Even later krijg ik van datzelfde nummer telefoon dat ik niet moet komen omdat er volgens de dame aan de lijn iemand een grap uithaalt onder haar adres/telefoonnummer, en dat ze nog niet weet wat een 303 is.... Vraag ik mij af hoe ze dan aan mijn telefoonnummer komt en weet dat het over een 303 gaat...
Lijkt wel alsof er daar een huishoudelijke twist aan de gang is met pestspelletjes, ofzo. Binnenkort weer een scheiding bij ;)

dat denk ik niet.
Anders had hij m'n voorstel van vooruitstorting wel aanvaard ;-)
En hij moest perse afgehaald worden. Ondanks wat de advertentie zegt.

Die gast die ik aan de lijn had wist anders helemaal niks van een advertentie op MP, laat staan wat een "Roland TB-303" was. Hij zei dat hij al diverse telefoontjes had gehad. En ja, ik heb het nummer dat ik heb gedraaid gecontroleerd!

Ach, laten we er maar over ophouden, misschien was dit inderdaad de laatste der zolder-303s - maar dan is 500 al weer bijna te duur ^^ :dubbel:

vage toestand...
Misschien mensen die gewoon te beroerd zijn om te zeggen dat iets al verkocht is, maar dan liever een heel verhaal ophangen.
Bij mij wist die kerel duidelijk wel waarover het ging.
Of er moest een andere afvertentie zijn waar hij dacht dat ik het over had... ;)

Weer een unreal fantastische 303 door de neus geboord! ach, wees blij dat het niet zo uitwerkt, had je helemaal van Antwerpen naar Groningen mogen rijden! Da's toch zeker 90 euro aan benzinas dat je erbij op mag tellen en zes uur reistijd (ugh).
Geef mij maar een teletijdmachien, dan koop ik ze ALLEMAAL op :duivels:! krijg jij er ook eentje :-)

2460.00$ + $65.00 (P&P) lijkt een koopje, maar zoals je op de laatste foto kunt zien komt ze zonder batterijen en daar ben je dan ook weer zo $10 aan kwijt :D

Haha wat een grappenmaker inderdaad, die laatste van 2460$. Ik snap niet dat mensen dat durven te vragen (al ben je er natuurlijk vrij in om te proberen hoor, maar toch). Ik snap al helemaal niet dat mensen dit bedrag, of eigenlijk alles ver boven de 1000 euro ook daadwerkelijk willen betalen. Ik ben zeker een superfan van acid basslines, maar ben ook weer geen purist. Ik neem dan ook meer dan genoegen met mijn onlangs aangeschafte x0xb0x met een 99% benadering voor nog lang geen 400 euro.. Maar that's just me natuurlijk ;)
In die advertentie staat trouwens dat ze voor tot aan 3000$ worden verkocht.. WTF?! (waarschijnlijk een verkoopverhaaltje om de gevraagde 2460$ te rechtvaardigen..)

Met dit soort bedragen wordt het nu toch wel erg aantrekkelijk om mijn in nieuwstaat verkerende 303 te verkopen via Ebay, ik gebruik het ding amper.

een paar jaar een werkster voor in huis ...ipv tb 303;-] nie gek
jaartje thailand...
:okdan:

Alles bóven de 500€ zijn pas grapjassen!

Back