I Kissed Charles [synthpop] zoekt toetsenist! (A'dam/Utrecht)

charless

Nieuwkomer
I Kissed Charles bestaat nu bijna 5 jaar en heeft in 2009 haar debuutplaat 'This Is Not Romantic' uitgebracht en opgenomen in Ierland.

Supports gedaan voor o.a. La Roux, I Blame Coco, Noisettes en A Silent Express. We zijn getekend bij Goomah Music en ik schrijf op dit moment de tweede plaat. Ik ben de zangeres en speel ook synths (gebruik een Juno-60 en een MicroKorg) maar de nieuwe liedjes zijn zodanig gevuld met toetsen dat het voor mij voor live niet meer in m'n eentje te doen is.

Ik zoek een toetsenist (M) die klaar is om de studio in te duiken en daarna weer minimaal 30 shows per jaar te doen in alle vette zalen van Nederland. We zijn gevestigd in Amsterdam en Utrecht dus dat is een pré, maar hoeft niet!

Hier kun je naar onze eerste plaat (uit 2009) luisteren: http://soundcloud.com/ikissedcharles/sets/this-is-not-romantic-2009-1

Facebook: www.facebook.com/ikissedcharlesmusic

Voor meer info kun je me mailen: info[at]ikissedcharles[dot]com

Verbazingwekkend weinig reacties! Als je me 3 jaar geleden had gevraagd had ik zo ja gezegd!

Zoals ik zeg, de nieuwe liedjes hebben veeel meer lagen synths. De gitarist is de band uit dus de nieuwe liedjes zijn allemaal synths-based met een aantal gitaar riffs, vandaar dat we er een toetsenist bij zoeken :) Eerst was het inderdaad meer pop/rock met een synthesizer

Je went vanzelf aan Basje, die heeft altijd wat te klagen :okdan:

Je went vanzelf aan Basje, die heeft altijd wat te klagen :okdan:

ik klaag niet, ik constateer :)

ik zou overigens wel een remix willen maken van 1 van de nummers :)

ik zag jullie net op RTV drenthe zonder gitarist, dat klonk best vet :okdan:

Back