Volgende uitdaging: Bij een Solina String Ensemble kun je de 4 voices met behulp van 4 knoppen aan elkaar toevoegen. Zover duidelijk. Nu kan ik Trumpet en Horn niet tegelijk activeren. Als beide knoppen zijn ingedrukt heeft de Horn voorrang over Trumpet (die valt dan weg. Snappie? Je kunt wel Viola, Violin en Trumpet activeren en Viola, Violin en Horn maar niet Viola, Violin, Trumpet EN Horn.
Ik heb op YouTube weer een filmpje gevonden en die gast heeft precies hetzelfde. Hij had dat filmpje gemaakt als ondersteuning van zijn veiling op Ebay en je ziet dat hij heel snel door de Trumpet en Horn knoppen gaat. Ook daar zijn beide geluiden niet tegelijk te kiezen...
Iemand met een Solina String Ensemble die dat even voor mij wil verifieren? Het gaat om een MkI met modulatieknop naast het keyboard...
Dank u.
Ik heb op YouTube weer een filmpje gevonden en die gast heeft precies hetzelfde. Hij had dat filmpje gemaakt als ondersteuning van zijn veiling op Ebay en je ziet dat hij heel snel door de Trumpet en Horn knoppen gaat. Ook daar zijn beide geluiden niet tegelijk te kiezen...
Iemand met een Solina String Ensemble die dat even voor mij wil verifieren? Het gaat om een MkI met modulatieknop naast het keyboard...
Dank u.
.