SirSickSik
zwaar behaard lid
Na veel rotzooien met mijn ensoniq DP4 en er achter gekomen te zijn dat mijn novation remotezero SL midicontroller de sysex niet kan versturen die ik nodig heb om de parameters te besturen begon ik toch te twijfelen..
zal ik voor een andere midicontroller gaan die het wel kan of een andere effectenbak kopen die ik gewoon met midiCC kan besturen (alle FX parameters)
dus 2 vraagjes:
1. Is er hier iemand die mij kan adviseren welke midicontrollers WEL 16bit hexadecimale waarden kunnen versturen? (misschien behringer BCF 2000, maar hoor meestal niet al te veel goeds over behringer en heb ook niet al te goede ervaringen ermee
)
2. Welke multi-FX processoren zijn er op de markt met stereo in-uit, die vergelijkbaar zijn met de DP4 EN die via midiCC te besturen zijn?
(mocht er iemand nog iets hebben staan voor ruil, ben ik daar misschien ook wel voor in)
sik
zal ik voor een andere midicontroller gaan die het wel kan of een andere effectenbak kopen die ik gewoon met midiCC kan besturen (alle FX parameters)
dus 2 vraagjes:
1. Is er hier iemand die mij kan adviseren welke midicontrollers WEL 16bit hexadecimale waarden kunnen versturen? (misschien behringer BCF 2000, maar hoor meestal niet al te veel goeds over behringer en heb ook niet al te goede ervaringen ermee
)2. Welke multi-FX processoren zijn er op de markt met stereo in-uit, die vergelijkbaar zijn met de DP4 EN die via midiCC te besturen zijn?
(mocht er iemand nog iets hebben staan voor ruil, ben ik daar misschien ook wel voor in)
sik