Gezocht: Korg Polysix

Status
Please reply by conversation.

DjunaSaurus

Stamgast
Liefst een polysix met midi en/of waarvan de batterij al vervangen is uiteraard, maar dit is niet noodzakelijk als ik het nog makkelijk zelf kan doen. Voor een goed voorstel wil ik wel gerust eens naar de noorderburen gaan als het niet verzonden kan worden. Het moet er niet per sé mooi uitzien, als alles maar goed werkt (en niet uit mekaar valt bij passioneel gebruik :) ).

Grts

Vergis je niet de Poly 6 is een populair instrument...een gereviseerd exemplaar met midi onder de 550/650 lijkt me lastig..

Ja ik had het al gemerkt dat de gemiddelde verkoopprijs de laatste jaren sterk naar boven is gegaan.. Ik dacht zoiets rond de 700€ "all in", moet wel lukken denk ik? Maar zoals ik al zei, het hoeft niet per sé met midi/nieuwe batterij, hoewel dat natuurlijk wel makkelijker is voor mij - ik heb gelukkig ook wel wat geduld. 8~

Ja ik had het al gemerkt dat de gemiddelde verkoopprijs de laatste jaren sterk naar boven is gegaan.. Ik dacht zoiets rond de 700€ "all in", moet wel lukken denk ik? Maar zoals ik al zei, het hoeft niet per sé met midi/nieuwe batterij, hoewel dat natuurlijk wel makkelijker is voor mij - ik heb gelukkig ook wel wat geduld. 8~

Ik zal nooit meer een P6 met oude batterij kopen, potentieel ramp aankoop..Eentje met een nieuw processor bordje is een betere aankoop! Midi kan je eventueel nog zelf maar verteerde printbanen en accuzuur aal over the place...brrrrrr Dus heel gek is die P6 op Ebay niet en je kan nog een prijsvoorstel doen ook nog!!

Ach zie het zo, je betaald voor een mooi instrument, in goede staat wat meer maar het word ook niet minder waard! Dat is het voordeel van vintage..en geloof mij een P6 met accu lek in ongereviseerde staat is gewoon klote.

Ik heb onlangs een KLM-367A clone pcb besteld. Mijn originele board is er ook redelijk slecht aan toe en met zo'n remake moet de Polysix toch wel weer 20 jaar verder kunnen, als de andere boards tenminste geen problemen gaan geven.

https://sites.google.com/site/jedjorgensen/

Oh nou zie ik dat je die nog moet afmonteren...dat is natuurlijk best wat werk..

Ik koop liever een volledig werkende, heb hier nog een x0xb0x waarvan de sequencer niet werkt, daar heb ik al genoeg last mee. ^^ De deal op ebay is niet doorgegaan trouwens, de verkoper vond het niet leuk om een tiental euro onder z'n prijs te gaan.. :erm:

Ik koop liever een volledig werkende, heb hier nog een x0xb0x waarvan de sequencer niet werkt, daar heb ik al genoeg last mee. ^^ De deal op ebay is niet doorgegaan trouwens, de verkoper vond het niet leuk om een tiental euro onder z'n prijs te gaan.. :erm:

Soms snap ik niet waarom verkopers "prijsvoorstel" hebben aangezet!! er zijn er bij die dan 5 eu willen zakken...of zoiets...das toch zinloos?

neem anders een poly61? lijkt er een beeetje op.

Zo'n argumenten heb ik idd al vaak gelezen, de 61 zal ik dus maar mooi aan mij voorbij laten gaan... :D

Soms snap ik niet waarom verkopers "prijsvoorstel" hebben aangezet!! er zijn er bij die dan 5 eu willen zakken...of zoiets...das toch zinloos?
Sjah, er druk willen achter zetten zeker.. Hij is niet eens verkocht geraakt. Mooi geprobeerd toch, haha!

Ik heb een Polysix met nieuwe batterij en midikit die ik wel wil verkopen voor een schappelijke prijs. Probleempje: hij moet eerst langere tijd opwarmen voor hij zuiver speelt ... Laat maar weten. marcel@m4media.nl

Status
Please reply by conversation.
Back