• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil KSP8 plus remote plus 2 I/O boards

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
Prachtige FX-processor in prima staat. Vooral met de remote erbij istie onverslaanbaar qua mogelijkheden in deze prijsklasse.
Google eens wat om reviews te lezen. Zijn allemaal zeer positief.

Wat krijg je? 8 (ja acht!) independent FX processors die ook nog eens allemaal huin eigen ins/outs hebben voor de prijs van 1 (ja een!). In tegenstelling tot andere merken in het topsegment is deze bak ook nog eens heel makkelijk te editten. Je hebt in een mum van tijd je eigen effekt chain gemaakt.

Dit is echt de meest veelzijdige en uitgebreide pro FX bak die je tegenkomt voor deze prijs.

Ik vraag 1650,-

Hiervoor krijg je de KSP-8, de remote, een ADAT I/O board en een analoog I/O board. Zo kompleet mogelijk dus.

Heeft in alleen een rookvrije studio gestaan. Zit nu mooi onderin een rack en qua foto's lastig te bereiken. Geloof me maar dattie er spiksplinternieuw uitziet. ;-)

Oeps, na wat extra zoekwerk blijkt dattie hier ook voor veel minder is aangeboden. Voor geinteresseerden zou ik zeggen: grijp je kans! Dit is echt een wereldbak. De mijne doe ik echt niet weg voor minder dan 1500. Als het "normaal" blijft om'm voor rond de 1000 aan te bieden zal ik'm dan wellicht niet kwijtraken maar ach, zo'n veelzijdig apparaat als dit heeft altijd nut in m'n studio.

Ik bump deze thread ook maar niet meer. In geval iemand jaren na dato nog interesse heeft in de KSP voor bovengenoemd bedrag; schroom niet om me te pb'en!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back