GEZOCHT: ROLAND SH-101 MET MODGRIP

Status
Please reply by conversation.

synthasia

Vintage lover
Ik zoek deze synth het liefst in het rood of blauw, maar de grijze is ook goed.
Hij moet er netjes uitzien en goed werken, dan betaal ik een mooie prijs.
Geen ddoorsluizingen naar Ebay. En ook niet in België.
Noord-Holland of Brabant is oke, maar liever in de omgeving van Rotterdam of Den Haag.

Die heb ik trouwens gekocht.
Was helaas niet -zoals op de afbeelding stond- inclusief modgrip. Wat van de afgesproken prijs kunnen afdoen en geeindigd op 550 euro...wat eigenlijk nog veel te veel is voor een SH-101 zonder extr's maar ja, k had hem in mn handen en had het geld in mn zakken en zocht er al een tijdje één.

Die heb ik trouwens gekocht.
Was helaas niet -zoals op de afbeelding stond- inclusief modgrip. Wat van de afgesproken prijs kunnen afdoen en geeindigd op 550 euro...wat eigenlijk nog veel te veel is voor een SH-101 zonder extr's maar ja, k had hem in mn handen en had het geld in mn zakken en zocht er al een tijdje één.

Gekkenwerk, ik snap als je eenmaal helemaal ergens naartoe bent gegaan je niet met lege handen wilt terugkomen maar 550??? ZO zeldzaam zijn ze nou ook weer niet.

Gekkenwerk, ik snap als je eenmaal helemaal ergens naartoe bent gegaan je niet met lege handen wilt terugkomen maar 550??? ZO zeldzaam zijn ze nou ook weer niet.

tja, de laatste tijd zie ik ze -met modgrip- tegen 600 euro aan voorbijgaan...vergeleken met 5 jaar geleden is dit quasi verdubbeld maar er komen er natuurlijk ook geen bij...
Ik had afgesproken 610 euro, verkoper wilde er nog wel' iets afdoen' toen ik hem zei dat hij hem wel adverteerde met foto met daarop de modgrip en dat dit wel misleidend was (met of zonder modgrip scheelt al snel 100 euro) ...hij wilde er 50 afdoen, k heb afgerond op 550 en had zoiets van 'tja, eigenlijk veel te veel, maar ik wil hem wel al effe, je ziet ze ni veel verschijnen, k heb er nu één in mn handen,...' ...en daarna niet meer aan het geld gedacht ;-)

en t was maar 550 meter van mn deur :-)

Die advertentie op 2dehands.be is van forumlid Maks! Inderdaad misleidend als je het mij vraagt, iedereen weet dat die modgrip extra kost...

Die advertentie op 2dehands.be is van forumlid Maks! Inderdaad misleidend als je het mij vraagt, iedereen weet dat die modgrip extra kost...

tja...t is een full time verkoper dus hij wist wellicht goed genoeg de prijs...maar ik moet toegeven : als ik iets écht wil en ik wil geen maanden (meer) wachten, heb ik geen probleem om 10% meer te betalen als 'straf' omdat ik niet kan wachten (ik bezie het zo).
Wellicht had ik voet bij stuk kunnen houden en zeggen 'SH101 zonder Mod is me 50 euro waard' maar ik ben in 'onderhandelen' niet zo heel straf (understatement)

hij stond trouwens op verschillende sites, de ene keer mét, de andere keer zonder modgrip op de foto...ach, verkopen is andere mensen altijd een (heel) klein beetje in't zak zetten, anders maak je geen winst. En die man heeft een winkel dus moet ervan leven. Hij heeft me ook niet verplicht en zei 'je moet hem niet kopen als je't te veel geld vind'. En daar sta je dan met wat je wil in je handen...

hij stond trouwens op verschillende sites, de ene keer mét, de andere keer zonder modgrip op de foto...ach, verkopen is andere mensen altijd een (heel) klein beetje in't zak zetten, anders maak je geen winst. En die man heeft een winkel dus moet ervan leven. Hij heeft me ook niet verplicht en zei 'je moet hem niet kopen als je't te veel geld vind'. En daar sta je dan met wat je wil in je handen...

Sorry hoor, als je het zo stelt vind ik het gewoon misleidend, zeker als het om een pro-verkoper gaat en geen hobbiest. Het is als een auto geadverteerd wordt met complete geluidsinstallatie en die er dan bij nader inzien toch niet inzit.

Hij heeft je ook niet aangeboden om je onkosten te vergoeden.....iets wat ik redelijk normaal vind als je iets te koop aanbied wat niet het aangebodene is.
Je spreekt over meerdere foto's, waaruit ik concludeer dat er wel een modgrip bezit/zat, maar die ergens achter gebleven is:)

kijk, jullie hebben allemaal gelijk ! e

maar t was 500 meter van deur (dus 'kosten' heb ik niet gemaakt) , ik moest hem niet nemen, dus dat ik me laten rollen heb is mn eigen keuze geweest onder het mom 'liever NU 50 euro te véél betalen, dan nog maanden te moeten wachten op het exemplaar dat wél juist geprijsd is'.
Maar bon, vervuilen we deze thread nu niet te veel ? De TS denkt wellicht elke keer dat er een bericht komt met 'ik heb een SH-101 voor jou...'

Let maar eens op, hoe hij hier dingen koopt en op Marktplaats/2dehands.be zet weer verkoopt, met een mooie opslag gerekend. Zo heb ik mijn spullen ook al zien gaan. Ik doe daarom liever geen zaken meer met hem. Hij drijft de prijzen op voor liefhebbers.

Let maar eens op, hoe hij hier dingen koopt en op Marktplaats/2dehands.be zet weer verkoopt, met een mooie opslag gerekend. Zo heb ik mijn spullen ook al zien gaan. Ik doe daarom liever geen zaken meer met hem. Hij drijft de prijzen op voor liefhebbers.

Zal wel zijn, maar check hoeveel keer een SH-101 voorbijkomt het laatste jaar hier op marktplaats, wat de prijs ervan is en hoe ver je er dan voor moet rijden (met alle risico's van dien)

Verder heb ik er één gekocht een klein jaar geleden aan de normale prijs 485 euro ... maar eens het geld gestort was heb ik er nooit niks meer van gehoord...geld kwijt dus.

Ik had hem nu in mn handen, zag de staat, hoorde hem, wilde hem...en betaalde er dan voor en wist nu wat en dat ik hem mee naar huis nam.
Verder geen seconde meer aan het geld gedacht :-)
Ik heb ooit de keuze gemaakt een 'normale' (ingenieur zijnde , redelijk goed betaalde) job te doen, waarmee ik genoeg geld verdien om mn hobby uit te oefenen (lees : de bakke die ik wil en helaas nogals duur zijn, toch te kunnen kopen). Dat ik dezelfde bak soms m-met meer geduld- voor 50 of 100 euro minder voor zou kunnen kopen, tja, da's echt mn zorg niet. Moest ik muziek maken voor de kost, zou ik wellicht wel op die 50-100 euro moeten letten, maar nu niet dus.

Verder heb ik er één gekocht een klein jaar geleden aan de normale prijs 485 euro ... maar eens het geld gestort was heb ik er nooit niks meer van gehoord...geld kwijt dus.
.

hmm. ik weet waarschijnlijk over wie je het hebt, hij heeft het ook bij mij proberen te flikken 4 jaar geleden (toen nog voor de toen gangbare 101 prijs). Een Belg toch? PB me als je meer info wilt.

Sjonge jonge! Wat een discussie hier zeg! Inderdaad seiko, ik hoopte iedere keer op een reactie dat er iemand is met een 101. Wat gaat me een blauwe of rode 101 met modgrip kosten denken jullie?
En de prijs van een grijze met modgrip?

Staat een blauwe op synthforum. Staat op mp een 808 in Den Haag. Kun je zo halen op de scootert 8)

Ik wil echt uitsluitend een 101 met mod grip.
Niemand komt daarmee aanzetten.
De 101 schrap ik dan maar.
Deze thread kan op:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back