Psychiatryczny Parweniusz'999 - Rendering Infinity (dnb/break/breakcore)

UtopiaMastering

Stamgast
Een grove schets van mn laatste track/bezigheid. Zit nu vast met de ideeën, enkel dat ik de breaks ff iets complexer kan laten verlopen.

http://soundcloud.com/bloodyutopia/psychiatryczny-parweniusz999

:kroon:

Leuk hoor, ga vooral door. Ik vind het een leuke mix van stijlen met de instrumentale stukjes er steeds tussendoor. Het arrangement is nog een beetje rafelig hier en daar, maar ik begrijp dat je nog niet helemaal klaar bent. Om een of andere reden klinkt het ook nog niet altijd zo snaar strak als de meeste dnb/breakcore artiesten die ik luister. Misschien dat dat iets te maken heeft met timing of iets met de mix. Succes!

De mix is niet het grootste probleem vermoed ik, kleine dingetjes die snel recht getrokken kunnen worden. Het is meer de invulling, het is voor mij een strijd geweest van wat het nu zou moeten worden, of softe dnb (wat ik dus wou) of richting de breakcore (automatisme). Hoe verder ik ga, hoe minder soft hij word. Mezelf maar bij neerleggen denkik, en volgende keer niet meer in mijn hoofd halen om zo'n lieve track proberen te maken...

Thx!

Leuk hoor, ga vooral door. Ik vind het een leuke mix van stijlen met de instrumentale stukjes er steeds tussendoor. Het arrangement is nog een beetje rafelig hier en daar, maar ik begrijp dat je nog niet helemaal klaar bent. Om een of andere reden klinkt het ook nog niet altijd zo snaar strak als de meeste dnb/breakcore artiesten die ik luister. Misschien dat dat iets te maken heeft met timing of iets met de mix. Succes!

waar blijven jouw dNb tracks nou:P

ben daar benieuwd naar!!

Goeie track pik, bovenste had ik misschien niet voor die gitaarlijn gekozen, eerder iets rauws.. Onderste is zeker stukken beter, meer kracht/distortion in je bass en een mooier geheel. Vanaf 1.35 in de break alleen een beetje kaal, ik zou hier kiezen voor iets meer dan alleen die enkele bassnoot.

Al met al goed bezig (Y)

nice!
werkt inspirerend!

Back