Gezocht: defecte vintage analoge synths

Status
Please reply by conversation.

Grey Synth

Stamgast
Hoi beste,

Ik ben opzoek naar defecte analoge monophonisch synthesizers of analoge drummachines van volgende merken:

- Moog
- Yamaha
- Korg
- Roland
- Sequential circuits
- ...
mijn intresse gaat vooral uit naar synths uit de vroege 80's en daarvoor ik bied tot 150 euro voor defecte toestellen in redelijke staat.

gegroet Nigel/ Voltage Nut!

Hoi beste,
Hoi!
Ik ben opzoek naar defecte analoge monophonisch synthesizers of analoge drummachines
Cool..! :okdan:
van volgende merken:

- Moog
- Yamaha
- Korg
- Roland
- Sequential circuits
- ...
Dat zijn de beste merken inderdaad.. 8~
mijn intresse gaat vooral uit naar synths uit de vroege 80's
Goeie keus, goeie keus.. :okdan:
en daarvoor ik bied tot 150 euro voor defecte toestellen in redelijke staat.
WTF!! 8D
gegroet Nigel/ Voltage Nut!
Euh.. nou, veel succes! :P

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar goed werkende analoge monophonisch synthesizers of analoge drummachines van volgende merken:

- Moog
- Yamaha
- Korg
- Roland
- Sequential circuits
- ...

Ik bied tot 85,- euro voor werkende toestellen in perfecte staat.

Je bent vergeten te vermelden dat je een arme student bent...

Toevallig! Ik heb hier een raar orgeltje op zolder staan. Zitten amper toetsen op, en veel rare knoppies. Komt alleen een hoop gekraak en gebliep uit. Er staat "minimoog" op. Nooit van gehoord. Misschien heb je een leuke Yamaha PSR staan en kunnen we een ruil doen?

Toevallig! Ik heb hier een raar orgeltje op zolder staan. Zitten amper toetsen op, en veel rare knoppies. Komt alleen een hoop gekraak en gebliep uit. Er staat "minimoog" op. Nooit van gehoord. Misschien heb je een leuke Yamaha PSR staan en kunnen we een ruil doen?

Lijkt me logisch dat jij dan wel wat bijbetaald, maar niet geschoten, altijd mis. Boefje. ;)

Een van de moderators attendeerde me erop dat naast een sarcastische post het ook mogelijk is de vraag van de topicstarter te beantwoorden.
Hij heeft een punt...

Dus ik ga mijn best doen:

Grey Synth>
Op zich is er natuurlijk niks mis met jouw vraag.
Maar hij is wat kort door de bocht denk ik.
Iedereen wil wel een defecte vintage sequential circuits synth voor maximaal 150,-.
Ik zou ook best een Ferrari willen voor 350,- euro.

Als je wil beginnen met de bovengenoemde vintage merken zou ik mijn zinnen zetten op de kleine modelletjes.
Een Yamaha CS-05, een Roland Alpha Juno of bijvoorbeeld een Korg Poly61 of Delta zijn in matige toestand wel te vinden voor 150,-. Misschien is dat een ingang?

Mah, succes met je zoektocht in ieder geval!

Lijkt me logisch dat jij dan wel wat bijbetaald, maar niet geschoten, altijd mis. Boefje. ;)

Ja inderdaad, daar heb je natuurlijk gelijk in - had ik er even bij moeten zetten! Shame on me... 8>

Een Yamaha CS-05, een Roland Alpha Juno of bijvoorbeeld een Korg Poly61 of Delta zijn in matige toestand wel te vinden voor 150,-. Misschien is dat een ingang?

Mah, succes met je zoektocht in ieder geval!

Zelf dat geef ik je te doen...CS-5 voor 150?? ik zie ze niet..Delta is ook zeldzaam voor die prijs.. Poly 61 mischien maar die koop je in goede staat voor net iets meer..Alpha juno is ook wel te vinden voor 150 a 200 eu...

Dus niet sarcastisch bedoeld, de topicstarter leeft in een droomwereld.

Zelf dat geef ik je te doen...CS-5 voor 150?? ik zie ze niet..Delta is ook zeldzaam voor die prijs.. Poly 61 mischien maar die koop je in goede staat voor net iets meer..Alpha juno is ook wel te vinden voor 150 a 200 eu...

Dus niet sarcastisch bedoeld, de topicstarter leeft in een droomwereld.

ik leef ook in een droomwereld, alleen heb ik daar wat meer geld;)

Dit hier " boven vermelde" zijn toch allemaal poly's. dat wil ie niet. als ik hem was zou ik ebay afstruinen dat heeft meer zin dan hier zijn tijd te verdoen.

Status
Please reply by conversation.
Back