Dank je voor de reactie. Ja precies, die heb ik laatst bij ze gekocht. En als niet al te dure & leuke apparaten me bevallen dan wil ik er meestal nog wel eentje van, als backup en/of om minder heen & weer te hoeven slepen.
Bij bieden op MP loopt t al gauw op naar 150 zag ik laatst,..
Heb de mijne met mazzel voor 120 kunnen kopen.
Is gewoon een superbak voor mensen die snappen wat er uit te halen valt!
Onwijze fxbak en,....
Met midi to cv supergoedkope stepsequencer voor al je analoge gear!
Uhm, ja, had de indruk dat het daar een (in Feedback-speak) winkeldochter was, al jaren te verstoffen in een vitrine ? Geen idee, weet ook even niet hoelang 'ie al op MP stond.
Maareh, wat je daar zegt klopt niet zo, 't Is een verwarrend ding met al die los meteen te besturen knoppen, de stevige metalen behuizing is lastig zwaar en de blitse metallic lak schittert teveel in je ogen. "t Is een misvatting van Roland om dit ooit op de markt te brengen, de dumpprijzen zijn volledig terecht
Wél serieuze punten van kritiek zijn de vereiste dat de sliders alleen CC's sturen in seq-mode. En die I/O's hadden jack mogen zijn, maar ik snap dat ze daar RCA's voor hebben genomen. En met dergelijke afmetingen had de voeding er wel compleet in gepast. Verder was het handiger geweest als het octaaf-toetsenbordje versprongen knoppen had gehad, zoals sommige andere Roland apparaten. Jee wat een rotding, dumpen die hap !
> de vereiste dat de sliders alleen CC's sturen in seq-mode.
Da's beetje verwarrend geformuleerd, maar ik zie dat ik het bovenstaande bericht niet kan corrigeren. OK, jullie snappen, de seq moet lopen om CC verstuurd te krijgen.
Maar maf dat de prijzen zo heen & weer springen, heb er hier ook diverse voor 75 zien gaan.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.