• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diversen te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

djrazor

Cortex Driller
Heb hier nog wat spullen die ik niet gebruik, dus die mogen onderhand weleens verkocht worden.

Roland JV880 inclusief Techno Expansion board
Optisch in redelijke staat. Zijkanten (waarmee 'ie in het rack hangt) zijn aan een kant een beetje verbogen en dopje op volumepot is foetsie, heb 'm toen zo gekocht. Technisch helemaal in orde. € 80,=

Roland D110
Optisch goed, alleen ook hier mist het volumepotdopje. Technisch in orde. € 60,=

DVD "LERNKURS TUTORIAL HANDS ON SYNTH SOUND" Deze dus. Is in het Duits en mijn Duits is net zo goed als jouw Russisch (of slechter). € 10,= aub.

BBE 411 Sonic Maximizer Klank is prima, maar door het bezit van meerdere maximizers overbodig. € 50,=

M-Audio Delta66 Overbodig geworden door een Motu. Optisch en technisch in goede staat. € 100,=

Voor ruilopties sta ik open. Ik ben niet echt specifiek naar iets op zoek maar verras me maar. Modules van Doepfer vind ik altijd wel interessant.

KICK%20logo_web2.jpg

Ook in de verkoop:

Behringer WD300 Warp Distortion. Optisch en technisch in orde. Ruilen voor een originele Yoko walkman. Of bied maar wat...

Nog te koop:

BBE 411 € 40
Delta 66 € 85

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back